Μεσαίο Adventure από Royal Enfield στο Goodwood Festival
Custom ρετρό 850 Adventure
Εμπνευσμένη από τις μοτοσικλέτες rally του 80 και 90
Διαθέτει ρετρό αισθητική με σύγχρονη τεχνολογία
Ίσως αποτελεί ένδειξη για τα μελλοντικά σχέδια της Royal Enfield
Custom ρετρό 850 Adventure
Η Royal Enfield έκλεψε τις εντυπώσεις στο πρόσφατο Goodwood Festival of Speed, παρουσιάζοντας μια custom μοτοσικλέτα 850 Adventure. Βασισμένη στην υπάρχουσα πλατφόρμα των 650 twin, αυτή η μοτοσικλέτα αποτελεί μια δημιουργία που συνδυάζει τη μοντέρνα τεχνολογία με το ρετρό στυλ των rally μηχανών των δεκαετιών του 1980 και 1990. Η μοτοσικλέτα αυτή κατασκευάστηκε σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη David Gwyther από την Death Spray Custom ως αποτέλεσμα τριετών συνομιλιών και συνεργασίας. Το εντυπωσιακό φινίρισμα της σε ανοιχτό ροζ και μοβ χρώμα τράβηξε τα βλέμματα όλων των παρευρισκομένων θυμίζοντας Rally Dakar άλλων εποχών.
Εμπνευσμένη από τις μοτοσυκλέτες rally του Ά80 και ΄90
Ο καλλιτέχνης David Gwyther εμπνεύστηκε από τις rally μηχανές της χρυσής εποχής του Dakar, δηλαδή της περιόδου από το 1988 έως το 1991.Η επιθυμία του ήταν να δημιουργήσει μια μοτοσικλέτα που να αποπνέει τη μαγεία και την αισθητική εκείνης της εποχής, χρησιμοποιώντας όμως σύγχρονη τεχνολογία. "Ηθελα να δημιουργήσω μια μοτοσικλέτα rally, αλλά με την αισθητική των δεκαετιών του 80 και 90", δήλωσε ο Gwyther. Η μοτοσικλέτα διαθέτει φώτα αλογόνου και γραφικά της εποχής και έναν κομψό αναλογικό χάρτη της διαδρομής του Gooodwood μήκους 1,16 μιλίων, συνδυάζοντας την παράδοση με τη σύγχρονη μηχανική
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Διαθέτει ρετρό αισθητική με σύγχρονη τεχνολογία
Η custom 850 Adventure διαθέτει πολλές τεχνολογικές αναβαθμίσεις και ειδικές κατασκευές. Μεγαλύτερα πιρούνια, ακτινωτοί τροχοί και ειδικό φέρινγκ περιλαμβάνονται στις αναβαθμίσεις του σασί από την Harris Performance. Η τροποποιημένη κεφαλή πλαισίου λειτουργεί ώστε η μοτοσυκλέτα να έχει τη σωστή κλίση και ο κινητήρας που έχει προέλθει από τα GT και Ιnterceptor έχει διανοιχτεί καθιστώντας τον μεγαλύτερο και ισχυρότερο. Η μοτοσυκλέτα περιλαμβάνει επίσης ρυθμιζόμενη ανάρτηση Ohlins, πίσω βραχίονα Harris, εξάτμιση Harris και ειδικά πίσω σετ αλουμινίου. Ο πρακτικός σχεδιασμός της της επιτρέπει να είναι άμεσα επισκευάσιμη κάτι που είναι απαραίτητο σε αγώνες τέτοιου τύπου.
Ίσως αποτελεί ένδειξη για τα μελλοντικά σχέδια της Royal Enfield
Η παρουσίαση αυτής της custom μοτοσικλέτας μπορεί να αποτελεί ένδειξη για τις μελλοντικές κινήσεις της Royal Enfield στην αγορά μεσαίων adventure μοτοσικλετών. Αν και ο Chief of Design της εταιρείας, Mark Wells, επιβεβαίωσε ότι το project αυτό ήταν καθαρά custom και δεν υπήρχε πρόθεση να γίνει εμπορικό μοντέλο, αναγνώρισε την αυξανόμενη ζήτηση για τέτοιες μοτοσυκλέτες. Η Royal Enfield ακολουθεί τον παλμό της αγοράς και δημιουργεί μοτοσυκλέτες που ικανοποιούν της ανάγκες της κάτι που μπορεί να σημαίνει ότι δεν είναι καθόλου απίθανο να δούμε στο μέλλον μια νέα adventure.