LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πιο άνετο στο δρόμο το GTS, πιο σπορ από όλα το XMAX. Το Downtown στέκεται επιτυχώς στην μέση, με μια μικρή έμφαση στο σπορτίφ στοιχείο.

Πιο άνετο στο δρόμο το GTS, πιο σπορ από όλα το XMAX. Το Downtown στέκεται επιτυχώς στην μέση, με μια μικρή έμφαση στο σπορτίφ στοιχείο.

Πιο άνετο στο δρόμο το GTS, πιο σπορ από όλα το XMAX. Το Downtown στέκεται επιτυχώς στην μέση, με μια μικρή έμφαση στο σπορτίφ στοιχείο.

Στο δρόμο

Τρεις ξεχωριστές προτάσεις, που απευθύνονται ξεκάθαρα στους υποψήφιους αναβάτες, σχετικά με το τι δίνει το καθένα. Το πιο ευέλικτο από τα 3 χαρακτηρίζεται το ΧΜΑΧ, λόγω των μικρότερων διαστάσεων και του στιβαρού πλαισίου του. Θα δώσει στον αναβάτη την δυνατότητα για γρήγορη οδήγηση εντός πόλης αλλά και την αυτοπεποίθηση να πιέσει εκτός αυτής. Το Downtown 350 παρουσιάζει το σημαντικό πλεονέκτημα της ισχύος του κινητήρα του, η οποία θα κάνει πιο άνετες τις μεγάλες διαδρομές και την χρήση στον αυτοκινητόδρομο, χωρίς να υπολείπεται σημαντικά σε σπορ δυνατότητες. Τέλος, το GTS όπως είναι αναμενόμενο παρουσιάζει τον πιο άνετο και πολυτελή τρόπο λειτουργίας, χωρίς όμως να αρνείται τυχόν αθλητικές ορέξεις του αναβάτη του. 
 

 
  • Θανασης

    Ο κινητηρας του xmax παρουσιαζει προβλεψιμη λειτουργια.τι εννοει ο ποιητης;δεν σβηνει;δεν μενει με τερμα στροφες κολλημενος;δηλαδη πρεπει να γραψουμε κατι για να μην μας κοψουν διαφημισεις

     
    • Mototriti

      Απάντηση: Ο ποιητής εννοεί, δεν παρουσιάζει ξεσπάσματα ή τρύπες ισχύος στην λειτουργία του, που θα μπορούσαν να ξαφνιάσουν έναν αναβάτη. Ευχαριστούμε.

        2

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ