net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το BMW C650 GT

Κινητήρας

Τα κυβικά λένε τις περισσότερες φορές την αλήθεια και γι` αυτό τα Burgman και C650 GT είναι τα πιο δυνατά με δικύλινδρους κινητήρες. Στο scooter της Suzuki, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών διαφορετικών ρυθμίσεων για τη μετάδοση. Το “D” είναι η στάνταρ ρύθμιση για την αυτόματη μετάδοση, έπειτα υπάρχει η “Power” που κρατά τις στροφές του μοτέρ ψηλότερα, ενώ υπάρχει και η “Manual” που “μετατρέπει” το κιβώτιο σε χειροκίνητο και επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάζει σχέσεις (6 συνολικά) μέσω κουμπιών στο αριστερό γκριπ. Το BMW αποδίδει ισχύ 60 ίππων στις 7.750 σ.α.λ. και 6,4 kg-m ροπής στις 6.000 σ.α.λ. 

Το σύνολο κινητήρας & μετάδοση, επιταχύνει πειστικά και σβέλτα το scooter, ενώ το anti spin σύστημα της BMW (ΑSC: Automatic Stability Control) ελέγχει τα επίπεδα πρόσφυσης και επεμβαίνει αν χρειαστεί. Τα Χ10 και ΧΜΑΧ διαθέτουν μονοκύλινδρα σύνολα. Το μοτέρ του X10 αποδίδει 33 ίππους και 3,3 kgm ροπής στις 8.250 και 6.250 σ.α.λ. αντίστοιχα. Οι επιδόσεις είναι πολύ καλές για τον κυβισμό και το βάρος το ιταλικού μοντέλου και σε ιδανικές συνθήκες το Χ10 θα ξεπεράσει τα 160 χλμ/ώρα. Στην περίπτωση του Χ-ΜΑΧ, ο νέος κινητήρας έχει σχεδιαστεί χρησιμοποιώντας την τεχνολογία επόμενης γενιάς Blue Core της Yamaha. Ελαστικός με γραμμική απόδοση και με μέγιστη ισχύς στους 28 ίππους στις 7.250 σ.α.λ, ενώ η μέγιστη ροπή είναι 2,95 kgm στις 5.750 σ.α.λ.  Φέρει σύστημα ελέγχου πρόσφυσης στον στάνταρ εξοπλισμό.

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ