Με την Primavera οι μικρές Vespa μπαίνουν σε μια νέα σχεδιαστική εποχή όπου ο δυναμισμός στις γραμμές κυριαρχεί. Οι επιφάνειες έχουν αποκτήσει πιο τονισμένες λεπτομέρειες, με τις ακμές να έχουν πολλαπλασιαστεί, τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος. Η σχεδιαστική συγγένεια με την 946 είναι εμφανής, με το σχήμα του προβολέα, το σχήμα των εμπρός φλας και το τελείωμα της «γραβάτας» να παίρνουν στοιχεία από αυτή. Ποιοτικά κινείται σε υψηλά επίπεδα. Η βαφή και η συναρμολόγηση δεν αφήνουν περιθώρια για παράπονα, ικανοποιώντας και τους πιο απαιτητικούς σε αυτό τον τομέα. Το γεγονός ότι είναι σχεδόν μονοκόμματη-τα πλαστικά είναι ελάχιστα-παίζει εδώ το δικό του σημαντικό ρόλο.
Το μερίδιο που αναλογεί στον αναβάτη έχει απόλυτα ικανοποιητικές διαστάσεις, ενώ ικανοποιητικότατος είναι και ο χώρος για τα πόδια. Για τον συνεπιβάτη το μερίδιο που του αναλογεί, φέρει πλούσιο και ποιοτικό αφρώδες. Στον τομέα των χώρων η Primavera έχει κάνει πραγματικό άλμα. Κάτω από τη σέλα μπορείτε πλέον να χωρέσετε ένα κράνος κλειστού τύπου, ακόμη και αν το κέλυφός του είναι μεγάλο και φέρει και αεραγωγούς. Το νέο ατσάλινο μονοκόκ πλαίσιο, που αποτελεί παράλληλα και το “κοστούμι” της Primavera, προσφέρει υψηλότατα επίπεδα ακαμψίας. Σε αυτό συνεισφέρει και η ανασχεδιασμένη εμπρός ανάρτηση με τις μικρότερες τριβές των μερών της, ενώ το πίσω αμορτισέρ δεν “κοπανά” τον αναβάτη στις λακκούβες. Στον τομέα των φρένων, η Primavera έχει ό,τι χρειάζεται για να ακινητοποιείται άμεσα και με ασφάλεια με ταχύτητες πόλης, χάρη και στην ύπαρξη του ABS στον εμπρός τροχό. Ο τριβάλβιδος κινητήρας με τον ένα εκκεντροφόρο επικεφαλής και την φτερωτή που τον κρατά δροσερό, είναι ό,τι πιο σύγχρονο έχει παρουσιάσει η ιταλική εταιρία σε αυτό τον κυβισμό.
Στο παραμικρό άνοιγμα του γκαζιού, η μετάδοση στέλνει άμεσα δύναμη στον πίσω τροχό. Αμεσες είναι και οι επιταχύνσεις από στάση, ενώ καλή είναι και η τελική που επιτυγχάνει. Η Primavera ελίσσεται σαν μπαλαρίνα ανάμεσα στα αυτοκίνητα, χωρίς να απασχολεί τον αναβάτη της με μικροπράγματα όπως είναι η κίνηση και το μποτιλιάρισμα. Η άριστη ευελιξία της, δεν πηγάζει μόνο από τους λιλιπούτειους τροχούς των 11 ιντσών και το μικρό της βάρος. Σε αυτή συμβάλλουν και η ιδανική κατανομή βάρους αλλά και η ακαμψία, που κάνει το scooter της ιταλικής εταιρίας να συμπεριφέρεται σαν ένα ενιαίο κομμάτι. Αυτό είναι που δίνει αυτοπεποίθηση στον αναβάτη και τον προκαλεί να δοκιμάσει ακόμη και ακραίες μανούβρες τις οποίες η Primavera εκτελεί αστραπιαία.
Σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που θέλει αρκετή προπόνηση για να φτάσει κάποιος τα όριά της σε αυτόν τον τομέα, είτε κινείστε με 2 χλμ./ώρα ανάμεσα στα αυτοκίνητα είτε δοκιμάσετε να αλλάξετε λωρίδα κοντά στην τελική της που ξεπερνά ελαφρώς τα 120 σε ευνοϊκές συνθήκες.