Σύμφωνα με την εταιρία, η 6η γενιά του GSX-R 1000, επαναπροσδιορίζει την έννοια των απόλυτων επιδόσεων. Ενσωματώνει την προσπάθεια των μηχανικών, που έχουν πάθος, για το μοντέλο αυτό και την ιστορία του, στο χώρο των μοτοσυκλετών.Στα ηλεκτρονικά το νέο μοντέλο παρέχει ανατροφοδότηση μέσω του IMU, που εντοπίζει την κίνηση και τη θέση της μοτοσυκλέτας, σε 6 κατευθύνσεις, μέσω 3 αξόνων. Καταγράφοντας αυτές τις κινήσεις σε πραγματικό χρόνο, η πρόσφυση , το φρενάρισμα και το στρίψιμο, γίνονται με περισσότερη ακρίβεια. Ο νέος κινητήρας, είναι τετρακύλινδρος σε σειρά, με τέσσερις βαλβίδες τιτανίου, σε κάθε πιστόνι. Η χωρητικότητα παραμένει στα 999,8 κ.εκ. με την συμπίεση να φτάνει πλέον στο 13.2:1, από το 12.9:1, του προηγούμενου μοντέλου. Η ισχύς σύμφωνα με τη Suzuki, ανέρχεται στους 199 ίππους στις 13.200σ.α.λ, με ροπή 86,7lbs/ft στις 10.000 σ.α.λ. Στα φρένα, χρησιμοποιήθηκαν δύο δίσκοι 320χιλ με τετραπίστονες δαγκάνες, όλα της Brembo, για εμπρός και ένας δίσκος 220χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Συνδυάζονται με σύστημα ABS. Στις αναρτήσεις το μοντέλο, φοράει την τελευταία σειρά αμορτισέρ, Balance Free Front, μπροστά και Balance Free Rear lite πίσω, όλα της Showa, εξελιγμένα για αγωνιστικές μοτοσυκλέτες ευρείας παραγωγής.
Gianneas Moto: Η απόλυτη λύση για την αποκατάσταση μετά από τρακάρισμα
Παρουσίαση συναγερμός: Steelmate 886XO
Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο απόλυτος ταξιδιωτικός σύντροφος
Kymco & Komobi: Απογειώνουν τεχνολογικά το AK 550 Premium
Piaggio: Επένδυση ύψους 112 εκ. με σκοπό την αύξηση παραγωγής
Η άνοιξη θέλει ηλεκτρικά πατίνια: 4 συμβουλές ασφαλείας
Best Moto by LS2 - Yamaha Neo`s: Το ηλεκτρικό με την καλύτερη μεταπωλητική αξία
Νέο κατάστημα Kawasaki από τη Moto Βύνιος
Dunlop Trailmax Meridian: Σχεδιασμένο για τις πιο απαιτητικές adventure
Σιαγώνες και τακάκια SBS για scooter
Κυλινδροπίστονο W-Standard 57mm για Honda Innova
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr