Σύμφωνα με την εταιρία, η 6η γενιά του GSX-R 1000, επαναπροσδιορίζει την έννοια των απόλυτων επιδόσεων. Ενσωματώνει την προσπάθεια των μηχανικών, που έχουν πάθος, για το μοντέλο αυτό και την ιστορία του, στο χώρο των μοτοσυκλετών.Στα ηλεκτρονικά το νέο μοντέλο παρέχει ανατροφοδότηση μέσω του IMU, που εντοπίζει την κίνηση και τη θέση της μοτοσυκλέτας, σε 6 κατευθύνσεις, μέσω 3 αξόνων. Καταγράφοντας αυτές τις κινήσεις σε πραγματικό χρόνο, η πρόσφυση , το φρενάρισμα και το στρίψιμο, γίνονται με περισσότερη ακρίβεια. Ο νέος κινητήρας, είναι τετρακύλινδρος σε σειρά, με τέσσερις βαλβίδες τιτανίου, σε κάθε πιστόνι. Η χωρητικότητα παραμένει στα 999,8 κ.εκ. με την συμπίεση να φτάνει πλέον στο 13.2:1, από το 12.9:1, του προηγούμενου μοντέλου. Η ισχύς σύμφωνα με τη Suzuki, ανέρχεται στους 199 ίππους στις 13.200σ.α.λ, με ροπή 86,7lbs/ft στις 10.000 σ.α.λ. Στα φρένα, χρησιμοποιήθηκαν δύο δίσκοι 320χιλ με τετραπίστονες δαγκάνες, όλα της Brembo, για εμπρός και ένας δίσκος 220χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Συνδυάζονται με σύστημα ABS. Στις αναρτήσεις το μοντέλο, φοράει την τελευταία σειρά αμορτισέρ, Balance Free Front, μπροστά και Balance Free Rear lite πίσω, όλα της Showa, εξελιγμένα για αγωνιστικές μοτοσυκλέτες ευρείας παραγωγής.