LIVE: κίνηση στους δρόμους

Για να μην κάνει «φτερά»…
Διαβάστηκε από 3661 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 29/9/2011
Μήπως τρομάζετε στην ιδέα, ότι ένα πρωί ξυπνήσετε και δεν δείτε τη μοτοσικλέτα σας εκεί που την αφήσατε το προηγούμενο βραδύ; Αφιερώστε λίγο χρόνο για να τη… σώσετε!
Ο χειρότερος εφιάλτης ενός μοτοσικλετιστή είναι να αντικρύσει μια κενή θέση, αντί για την αγαπημένη του μοτοσικλέτα. Για να αποφύγετε να βρεθείτε σε αυτή τη θέση, καλό είναι να προνοήσετε και να σκεφτείτε τρόπους που θα προστατέψετε τη μοτοσικλέτα από ενδεχόμενη κλοπή. Η προστασία κατά της κλοπής είναι κυρίως η αποθάρρυνση του επίδοξου ληστή ή την καθυστέρησή του για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο διάστημα όσο επιχειρεί να κλέψει τη μοτοσικλέτα. Σας παραθέτουμε λοιπόν, 5 τρόπους που συμβάλλουν στην προστασία της μοτοσικλέτας σας:

1. Καλό είναι να χρησιμοποιείτε πολλές και διαφορετικού τύπου κλειδαριές, να συνδυάζετε π.χ. λουκέτο δισκόφρενου μαζί με αλυσίδα.
2. Καλή λύση είναι ο συναγερμός. Μπορεί να κοστίζει κάτι παραπάνω, αλλά αξίζει τον κόπο.
3. Κλειδώνετε τη μοτοσικλέτα σε σταθερό σημείο (κολώνα, δέντρο) και από σταθερό σημείο του πλαισίου -όχι από τον τροχό!
4. Βάλτε τα λουκέτα με την εσοχή της κλειδαριάς να μην είναι προς το μέρος του δρόμου. Θα δυσκολέψει λίγο και εσάς στο ξεκλείδωμα, αλλά φανταστείτε πόσο θα δυσκολέψει τον επίδοξο κλέφτη. Με αυτόν τον τρόπο, κερδίζετε πολύτιμο χρόνο.
5. Προσπαθήστε να έχετε οπτική επαφή με το σημείο που την κλειδώνετε, αν μάλιστα αυτό φωτίζεται ή έχει κίνηση και το βράδυ ακόμα καλύτερα. Επίσης, είναι προτιμότερο να την βάζετε στην πλευρά απέναντι από το σπίτι σας και όχι ακριβώς μπροστά.

Τα "ψαχτήρια" του Mototriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 

Tags: ???????

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΔΙΑΦΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Yamaha R1: Το μοντέλο που επαναπροσδιόρισε τις Sport μοτοσυκλέτες | ΔΙΑΦΟΡΑ
Triumph Bonneville: Μια ιστορία 65 χρόνων | ΔΙΑΦΟΡΑ
Vespa 98: Η γέννηση ενός θρύλου | ΔΙΑΦΟΡΑ
1907: Το πρώτο Isle of Man TT | ΔΙΑΦΟΡΑ
Ducati 916: Ο θρύλος των Superbikes στα μέσα του `90 | ΔΙΑΦΟΡΑ
O πρώτος άνθρωπος που έκανε το γύρο του κόσμου με μοτοσυκλέτα | ΔΙΑΦΟΡΑ
Συσκευές ρύθμισης ύψους: Πώς λειτουργούν και γιατί θα απαγορευτούν στα MotoGP; | ΔΙΑΦΟΡΑ
Yamaha XT: Το μοντέλο Θρύλος που ήρθε απευθείας από το Dakar | ΔΙΑΦΟΡΑ
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας | ΔΙΑΦΟΡΑ
Triumph: Πώς η βρετανική εταιρεία σώθηκε από τους ίδιους της τους εργάτες | ΔΙΑΦΟΡΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ