Προφόρτιση ελατηρίου, υδραυλικές ρυθμίσεις, συμπίεση και επαναφορά, δεν είναι πλέον όροι που περιορίζονται στον ειδικό Τύπο. Στις μέρες μας, τους ακούμε και τους διαβάζουμε σχεδόν καθημερινά, ακόμα και σε κείμενα τα οποία αφορούν νορμάλ μοτοσικλέτες δρόμου. Είναι προφανές ότι οι αυξημένες επιδόσεις των κινητήρων, καθώς και οι εξελιγμένες γόμες των ελαστικών, χρειάζονται καλύτερες αναρτήσεις έτσι ώστε να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν ακόμα και σε μοτοσικλέτες χαμηλού τεχνολογικού επιπέδου. Το αποτέλεσμα είναι ότι ακόμα και αν δεν είστε επαγγελματίες ή έστω ερασιτέχνες αγωνιζόμενοι, ακόμα και αν δεν περνάτε ούτε καν έξω από την πίστα, υπάρχει πιθανότητα να βρεθείτε αντιμέτωποι με ρυθμίσεις αναρτήσεων, οι οποίες πλέον είναι πιο πολύπλοκες από ποτέ. Το μόνο που μπορείτε να κάνετε, λοιπόν, είναι να βαδίζετε ένα-ένα βήμα τη φορά και πάντα να εφαρμόζετε απλή λογική. Οταν φεύγουν από τις εκθέσεις των αντιπροσώπων, όλες ανεξαιρέτως οι μοτοσικλέτες έχουν τις αναρτήσεις τους ρυθμισμένες στα στάνταρ του κατασκευαστή. Αυτά συνήθως προσφέρουν ένα καλό ‘μείγμα’ άνεσης και ελέγχου, κάτω βέβαια από τυπικές συνθήκες οδήγησης δρόμου. Οι ρυθμίσεις επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόσει τις επιδόσεις της ανάρτησής του έτσι ώστε να ικανοποιήσει τις δικές του ανάγκες και επιθυμίες. Αν τώρα αποφασίσετε να μπείτε και εσείς στη διαδικασία ρύθμισης των αναρτήσεών σας, να θυμάστε ότι πριν ξεκινήσετε, θα πρέπει να σημειώσετε σε ένα χαρτί τις αρχικές ρυθμίσεις του κατασκευαστή και έπειτα να καταγράφετε οποιαδήποτε αλλαγή κάνετε, έτσι ώστε να μην χάσετε τον μπούσουλα, αν χρειαστεί να τις επαναφέρετε. Πάνω απ’ όλα, όμως, αυτό που θα πρέπει να θυμάστε, είναι ότι επιβάλλεται να κάνετε μία αλλαγή κάθε φορά και όχι πολλές μαζί. Οι πολλές ρυθμίσεις μαζί φέρουν διαφορετικά αποτελέσματα και καθιστούν αδύνατη τη δημιουργία πορίσματος σχετικά με τη λειτουργία της ανάρτησης.
Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα
Μια ανάσα από το Πρωτάθλημα ο Martin μετά το Sprint της Μαλαισίας
Προβολάκια ομίχλης: Ουσία ή καγκουριά;
ΚΤΜ 990 Duke R: Ακόμη ισχυρότερη για το 2025
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Voge 300DS: Τα σημεία που το έχουν κάνει Best Seller
Πρώτη Μέτρηση: Πιο γρήγορο το αυτόματο σασμάν της Yamaha από το χειροκίνητο
Mr. KTEO: Μην ρισκάρεις το πρόστιμο για τον έλεγχο του δικύκλου σου
Moto Service Καραγεώργος: Αξιόπιστο service για τη Honda σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr