Το Hornet 600 μοιάζει να διαθέτει δύο προσωπικότητες, αφού μπορεί να ικανοποιήσει εξίσου σε χαλαρές διαδρομές εντός και εκτός πόλης, αλλά και σε πιεσμένο κυνηγητό, χάρη στις sport δυνατότητές του.
Το Hornet δεν προσπαθεί να κρύψει τα κιλά του (δεν είναι και τόσα πολλά, άλλωστε) – τα εκμεταλλεύεται για να παραμένει σταθερό και γρήγορο στις εναλλαγές κλίσης. Και θα τα καταφέρει άψογα, ειδικά όταν κινείται σε επαρχιακό δρόμο και απαιτούνται συνεχείς και σβέλτες εναλλαγές.
Και στην ευθεία παραμένει σταθερό και εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες του κινητήρα στις υψηλές στροφές.
Μέσα στην πόλη, τέλος, το Hornet είναι ικανό να κινηθεί ευέλικτα και να μην κολλήσει πουθενά. Το μικρό του πλάτος και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού θα του επιτρέψουν να χωθεί παντού, ενώ το καλό του ζύγισμα δε θα κουράσει εύκολα τον αναβάτη στις μανούβρες. Ο κινητήρας δε θα ικανοποιήσει στις πολύ χαμηλές σ.α.λ., μετά τις 4.000 σ.α.λ., όμως, αρχίζει να δείχνει το καλό του πρόσωπο.
Περί εκδόσεων…
Η Honda διαθέτει σε προσφορά και το Hornet του 2009 (χωρίς ABS, 8.180 ευρώ), αλλά και την ειδική έκδοση FSE, στα 8.960 ευρώ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4Τ, 4Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 599
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 100,5/12.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 6,4/10.500
Βάρος (κιλά) Δ.Α.
Τιμή: 8.830 ευρώ
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr