LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η προωθητική ομάδα του POWERADE μπροστά από το περίπτερο του επίσημου αθλητικού ποτού της διοργάνωσης.

Το POWERADE στον 29ο Κλασικό Μαραθώνιο Αθηνών.

Το POWERADE στοv 29ο Κλασικό Μαραθώνιο Αθηνών

Το POWERADE, χορηγός και επίσημο αθλητικό ποτό των μεγαλύτερων αθλητικών διοργανώσεων, υποστήριξε -με επιτυχία- για 8η συνεχή χρονιά τον Κλασικό Μαραθώνιο Αθηνών.

 
Το POWERADE κάλυψε τις ανάγκες ενυδάτωσης σε περισσότερους από 17.000 αθλητές, που έλαβαν μέρος στους αγώνες δρόμου των 42, 10 και 5 χιλιομέτρων. Την Κυριακή 13 Νοεμβρίου, το POWERADE υποδέχτηκε αθλητές και θεατές στο περίπτερό του, δίνοντάς τους την ευκαιρία να ενημερωθούν σχετικά με τις ανάγκες ενυδάτωσης του οργανισμού τους, αλλά και για τη νέα σύνθεσή του POWERADE, που χάρη στη βελτιωμένη του φόρμουλα καλύπτει τις ανάγκες αυτές ακόμη πιο αποτελεσματικά. Η ενημέρωση πραγματοποιήθηκε μέσα από το επιστημονικό πρόγραμμα Hydration Calculator, αλλά και την ειδική ενέργεια ‘60’’ της ενυδάτωσης’, με χρήσιμες συμβουλές από εξειδικευμένη συνεργάτη, κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο.

Επιπρόσθετα, η Coca-Cola, εφαρμόζοντας διεθνείς πρακτικές για την προστασία του παγκόσμιου κλίματος, συνεργάστηκε με την Οργανωτική Επιτροπή του Κλασικού Μαραθωνίου Αθηνών, καθιστώντας τον, για 6η συνεχή χρονιά, μια «φιλική προς το κλίμα του πλανήτη» αθλητική διοργάνωση. Συγκεκριμένα, η Coca-Cola υποστήριξε και φέτος το πρόγραμμα αντιστάθμισης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που προκλήθηκαν με την άφιξη των διεθνών αθλητών στην Ελλάδα και συνέβαλαν στη δημιουργία του φαινομένου του θερμοκηπίου, καλύπτοντας το 50% του κόστους για κάθε συμμετοχή. Επιπλέον, όλοι οι συμμετέχοντες που ταξίδεψαν από τα διάφορα μέρη της Ελλάδας για να λάβουν μέρος στο Μαραθώνιο, ενημερώθηκαν από την Coca-Cola για τη δυνατότητα να εγγράψουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα στο ειδικά σχεδιασμένο microsite www.athensclassicmarathon-green.gr.

Τέλος, το POWERADE, σε συνεργασία με την Coca-Cola 3Ε, συμμετείχε στην εθελοντική προσπάθεια συλλογής και ανακύκλωσης πλαστικών μπουκαλιών, των προϊόντων που χρησιμοποίησαν οι δρομείς κατά μήκος των διαδρομών. Στόχος της ενέργειας, ήταν η ευαισθητοποίηση του κοινού σε θέματα που αφορούν στην προστασία του περιβάλλοντος.

 

??????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ