LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η μέγιστη ισχύς του νέου μοτέρ ανέρχεται στη συγκεκριμένη περίπτωση στους 51 ίππους και στα 6,3 kgm ροπής στις 6.250 και 4.250 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Ο κινητήρας του Honda Integra

Κατά την εξέλιξη του νέου κινητήρα στόχος των μηχανικών ήταν η μείωση του κόστους σε παραγωγή-χρήση και συντήρηση αλλά και τα ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων.

 
Νέος και τεχνολογικά προηγμένος κινητήρας
Σύμφωνα με την Honda το δικύλινδρο μοτέρ καταναλώνει 50% λιγότερο σε σχέση με έναν συμβατικό κινητήρα της μεσαίας κατηγορίας. Το δικύλινδρο εν σειρά κινητήριο σύνολο έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί, φέρει τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής και έχει χωρητικότητα 670 κ.εκ. Οι κύλινδροι, με διάμετρο και διαδρομή 73 και 80 χλστ. αντίστοιχα, έχουν την ασυνήθιστη κλίση των 62 μοιρών προς τα εμπρός, μία επιλογή που συνεισφέρει τα μέγιστα στη διατήρηση του κέτνρου βάρους χαμηλά. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην απόδοση του μοτέρ στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας, μία περιοχή που χρησιμοποιείται από την συντριπτική πλειοψηφία των αναβατών, κατά την καθημερινή τους κίνηση, σύμφωνα με τη Honda. Για αυτό το λόγο σκοπός του νέου κινητήρα δεν είναι τα απόλυτα νούμερα ροπής και ισχύος αλλά η καλύτερη δυνατή απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και η μέγιστη δυνατή εκμετάλλευση από τον αναβάτη. Η μέγιστη ισχύς του νέου μοτέρ ανέρχεται στη συγκεκριμένη περίπτωση στους 51 ίππους και στα 6,3 kgm ροπής στις 6.250 και 4.250 σ.α.λ. αντίστοιχα. Ιδιαίτερα χαμηλή παρουσιάζεται και η κατανάλωση καυσίμου η οποία δεν ξεπερνά τα 3,58 λίτρα για κάθε 100 χλμ., σύμφωνα με τις μετρήσεις της Honda.
Παρά τους στόχους για την καλύτερη δυνατή οικονομία σε καύσιμο και την αξιοποιήσιμη ισχύ στο χαμηλομεσαίο φάσμα λειτουργίας ο κινητήρας, διαθέτει και «χαρακτήρα». Τα διαστήματα της ανάφλεξης είναι άνισα κατανεμημένα κάτι που επιτρέπουν τα ασύμμετρα κομβία του στρόφαλου σε διάταξη 270 μοιρών. Άλλες καινοτομίες εντοπίζονται στην επίστρωση των πιστονιών με ειδική ρητίνη για μειωμένες τριβές και στα αλουμινένια κοκοράκια (για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα παραγωγής). Μείωση των τριβών έχει επιτευχθεί με τη χρήση του αντικραδασμικού άξονα για τη λειτουργία της τρόμπας του λαδιού και τη χρήση του εκκεντροφόρου για την αντίστοιχη του νερού, κάτι που μείωσε τους άξονες που χρειάζονται για αυτή τη δουλειά στους απολύτως απαραίτητους. Μειωμένο εμφανίζεται και το συνολικό μήκος του κυκλώματος ψύξης με αποτέλεσμα τη μικρότερου μεγέθους αντλία νερού αλλά και το λιγότερο ψυκτικό που χρησιμοποιείται, κάτι που οδηγεί και σε μικρότερο βάρος. Ο τριοδικός καταλύτης έχει τοποθετηθεί κοντά στη εξαγωγή των καυσαερίων για την ταχύτερη θέρμανση και την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Η ιαπωνική εταιρία αναφέρει χαρακτηριστικά ότι ο νέος κινητήρας της εκπέμπει 50% λιγότερους ρύπους. από όσο ορίζουν οι προδιαγραφές Euro 3. Τέλος, προσοχή έχει δοθεί και στα διαστήματα περιοδικής συντήρησης τα οποία πραγματοποιούνται κάθε 12.000 χλμ., ενώ τα μπουζί ιριδίου, σύμφωνα με την εταιρία, χρειάζονται αλλαγή κάθε 48.000 χλμ.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ