Διανυθέντα χιλιόμετρα: 2.000
Μέση κατανάλωση:
Πήγαμε, λοιπόν, εκεί που
παραλάβαμε το MP3 Yourban
1. Καλή και χρυσή η στάνταρ φιμέ ζελατίνα του Yourban. Δίνει έναν πιο sport τόνο στο scooter, αλλά (με μισή καρδιά είναι η αλήθεια) ήρθε η ώρα για κάτι πιο πρακτικό. Άλλωστε, το βασικό μας καθημερινό δρομολόγιο περιλαμβάνει δεκάδες χιλιόμετρα στην εθνική και η συγκεκριμένη ζελατίνα δεν προστάτευε ικανοποιητικά. Αποφασίσαμε, λοιπόν, να βάλουμε μια ψηλότερη! Η διαδικασία ήταν εύκολη και γρήγορη και πλέον το Yourban προσφέρει ολοκληρωμένη προστασία από τον άνεμο, ακόμη και κοντά στην τελική του. Άξιζε που θυσιάσαμε τη sport αισθητική της μάσκας του.
2. Στην περίπτωση των χουφτών, όμως, δε χρειάστηκε να κάνουμε καμιά απολύτως παραχώρηση στον αισθητικό τομέα! Πείτε αλήθεια. Έχετε δει ομορφότερες χούφτες από τις εικονιζόμενες διάφανες;
3. Δεν είναι μόνο όμορφες, αλλά και αποτελεσματικές! Δεν προκαλούν καμιά ενόχληση στα χέρια του αναβάτη (κι ας βρίσκονται τόσο κοντά στις μανέτες των φρένων και προστατεύουν αποτελεσματικά. Κρίμα που ο χειμώνας αργεί να ξανάρθει και χάνουμε την ευκαιρία να τις δοκιμάσουμε σε πραγματικά απαιτητικές συνθήκες.
4. Η προστασία από τον αέρα ενισχύθηκε. Ήρθε η σειρά των μεταφορικών δυνατοτήτων του Yourban, με την προσθήκη ενός top case. Πρώτο βήμα, η αντικατάσταση των χειρολαβών του συνεπιβάτη με την ειδική σχάρα της Piaggio.
5. Η τοποθέτηση είναι και πάλι πολύ εύκολη και καθόλου χρονοβόρα. Προσέξτε τη σημαντική λεπτομέρεια. Ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεσή του και στήριξη πλάτης με μαξιλαράκι. Από εκείνη τη μέρα, προτιμούμε να καθόμαστε πίσω…
6. Μια τελευταία πινελιά και η βαλίτσα μας είναι έτοιμη και με το λογότυπο της Piaggio. Επίσημα αξεσουάρ βάλαμε πάνω. Να μην το παινευτούμε;
Έχουμε και λέμε, λοιπόν: ψηλή ζελατίνα, χούφτες στο τιμόνι, top case και ένα έξτρα κλειδάκι (αυτό του top case) στο μπρελόκ μας. Το MP3 Yourban 300 είναι έτοιμο και δεν πέρασε περισσότερη από μια ώρα!
Αξεσουάρ
Ζελατίνα: 100 ευρώ
Χούφτες: 40 ευρώ
Top Case 36 λίτρων: 240 ευρώ
Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα
Μια ανάσα από το Πρωτάθλημα ο Martin μετά το Sprint της Μαλαισίας
Προβολάκια ομίχλης: Ουσία ή καγκουριά;
ΚΤΜ 990 Duke R: Ακόμη ισχυρότερη για το 2025
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Voge 300DS: Τα σημεία που το έχουν κάνει Best Seller
Πρώτη Μέτρηση: Πιο γρήγορο το αυτόματο σασμάν της Yamaha από το χειροκίνητο
Mr. KTEO: Μην ρισκάρεις το πρόστιμο για τον έλεγχο του δικύκλου σου
Moto Service Καραγεώργος: Αξιόπιστο service για τη Honda σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr