Τιμή: 2.195 ευρώ
Κατανάλωση: 2,3 λίτρα / 100 χλμ.
Δεν είναι καθόλου τυχαία η προτίμηση που δείχνει η πλειοψηφία των αναβατών στο παπί της Honda. Εκτός από την πρακτικότητα και την αξιοπιστία, προσφέρει και εξαιρετική οικονομία στην κατανάλωση, μιας και είναι το οικονομικότερο στην κατηγορία!
Ο κινητήρας του Innova διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, προκειμένου να πληροί τις προδιαγραφές Euro 3 και αποδίδει 9,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 1 kgm ροπής στις 3.000 σ.α.λ.. Η λειτουργία του είναι ελαστική και απόλυτα γραμμική, χωρίς τρύπες ή ξεσπάσματα στην απόδοσή της. Έτσι, θα χρησιμεύσει ως «δάσκαλος» σε κάθε άπειρο αναβάτη και θα βολέψει τον πιο έμπειρο στις μετακινήσεις του στην πόλη. Το κιβώτιο είναι αθόρυβο, μαλακό και οι σχέσεις είναι σχετικά μακριές, ώστε να μη συμπεριφέρεται νευρικά.
Την ίδια φιλική προσέγγιση ακολουθεί και ο περιφερειακός εξοπλισμός. Σαν σύνολο, τα φρένα είναι ικανά να επιβραδύνουν και να ακινητοποιήσουν το ελαφρύ παπί, χωρίς να κινδυνεύσει ή να τρομάξει ο αναβάτης. Οι αναρτήσεις, από την άλλη, είναι άνετες και πληροφορούν για κάθε ανωμαλία, χωρίς, όμως, να κοπανάνε στους ελληνικούς δρόμους. Η άνεση πάνω στο Innova ενισχύεται και από τη σωστή σέλα και την εργονομική θέση οδήγησης.
Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα ένα παπί που θα προσφέρει πολλά στον αναβάτη του. Εκτός από το να παίζει τον αυτονόητο ρόλο του μεταφορικού μέσου από το ένα σημείο στο άλλο, το Innova συγκεντρώνει πάνω του όλα τα θετικά στοιχεία ενός καλού και αξιόπιστου παπιού. Χωράει να περάσει από παντού, διαθέτει μεγάλο κόψιμο τιμονιού, είναι για ψηλούς ή μη αναβάτες, είναι ασφαλές και συμπεριφέρεται όπως ακριβώς θα περίμενες.
Επιπλέον, η σχετικά ψηλή σέλα του, σε συνδυασμό με το μικρό βάρος αλλά και η σταθερότητά του ακόμη και σε μεγάλες ταχύτητες, θα κάνουν το Innova παιχνιδάκι στα χέρια ακόμη κι ενός άπειρου αναβάτη, δίνοντάς του τον απόλυτο έλεγχο.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 124,8
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 9,2/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1/3.000
Βάρος (κιλά): 100,4
Ηλεκτρικά χωρίς δίπλωμα και κάτω από 1.250 ευρώ (με επιδότηση)
Σε νοιάζει πραγματικά από που είναι η μοτοσυκλέτα σου;
KYMCO AK 550 Premium: Το πρώτο Scooter με Cornering ABS
Kymco Micare 125 - Υποψήφιο για Best Scooter by LS2
BMW R 1300 R: Κατέφθασε με νέο boxer κινητήρα και ατσάλινο πλαίσιο
Kawasaki ZX-4RR - Υποψήφιο για Best Moto by LS2
Aγόρασες το...οικόπεδο! Επισκευάζεις ή πουλάς;
BMW C400: Adventure scooter με ταξιδιωτικές ικανότητες και κορυφαία επιτάχυνση
Mr. KTEO: Εγγυημένος τεχνικός έλεγχος για μοτοσυκλέτα και αυτοκίνητο
Διαθέσιμο το νέο Beverly 310 στην Piaggio Λυμπερόπουλος
Η Piaggio προσφέρει υποβοήθηση με 4D ραντάρ ανεπτυγμένη από ρομπότ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr