Τιμή: 14.650 ευρώ
Κατανάλωση: 6 λίτρα / 100 χλμ.
Ανανεώθηκε πριν μερικά χρόνια, αλλά δεν άλλαξε στο ελάχιστο τον χαρακτήρα του. Κι όσο κι αν σας φαίνεται παράξενο για μια μοτοσικλέτα των κυβικών και των διαστάσεων του GS, μέσα σε αυτόν τον χαρακτήρα βρίσκεται και η οικονομία. Χάρη στις αλλαγές στον Boxer της BMW, το GS αποδίδει πλέον 110 ίππους και 12,2 kgm ροπής.
Επιπλέον, παρά τις διαστάσεις του, ο όγκος του GS δεν γίνεται αισθητός, κάνοντας παιχνίδι την οδήγηση και τις εναλλαγές κατεύθυνσης. Τα 12,2 kgm ροπής σπρώχνουν γλυκά τη μοτοσικλέτα στο άνοιγμα του γκαζιού. Το μπροστινό παραμένει καρφωμένο στην άσφαλτο και η μοτοσικλέτα ανταποκρίνεται εύκολα στις εντολές του αναβάτη. Παίρνει γενναίες κλίσεις και μαζεύει γρήγορα χιλιόμετρα.
Μέσα στην κίνηση της πόλης, το GS κινείται αξιοπρεπώς. Η πλούσια ροπή του, σου επιτρέπει να οδηγείς μία ταχύτητα πάνω στο εξάρι κιβώτιο. Περνάει εύκολα ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, παρά τον όγκο του, αν και θέλει να έχεις το νου σου στους κυλίνδρους που προεξέχουν. Με τέτοιο ρυθμό, η κατανάλωση είναι φυσικό να κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα, ενώ η αυτονομία αγγίζει τα 230 χλμ.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 2K boxer, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 1.170
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 110/7.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 12,2/5.500
Βάρος (κιλά): 203
Benelli BKX 300: Η επίθεση της Benelli και στα μικρά Adventure
CFMOTO 800MT Explore Edition - Test
Ηλεκτρικό VS βενζινοκίνητο scooter
Το ανεστραμμένο πιρούνι: ορόσημο στην ιστορία της μοτοσυκλέτας
Daytona Mista 150-125: Ισχυρό adventure scooter έτοιμο για όλα
Τεράστιο πρόστιμο 21.140 ευρώ, καλείται να πληρώσει απερίσκεπτος αναβάτης
Με διαφορά πρώτη η Loncin στην Κίνα, σε εξαγωγές μοτοσυκλετών
Voge SR1: Το πιο καλά εξοπλισμένο 125αρι;
Kymco AK 550 Premium: Με νέα τιμή και 3 χρόνια εγγύηση
Φίλτρα αέρα και λαδιού Champion
Kit RK γρανάζι με αλυσίδα XSO για Suzuki V-Strom
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr