LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δύο είναι οι τύποι αποθήκευσης του λιπαντικού στα δίκυκλα σήμερα.

Ξηρό και υγρό κάρτερ

Οι τύποι αποθήκευσης του λιπαντικού στα δίκυκλα σήμερα είναι δύο. Είτε με ξηρό, είτε με υγρό κάρτερ. Ας δούμε παρακάτω ποιές είναι οι διαφορές τους.

 
Οι κινητήρες με ξηρό κάρτερ αποθηκεύουν το λιπαντικό σε χώρο διαφορετικό από το κάρτερ (είτε σε ξεχωριστό δοχείο, είτε μέσα στους σωλήνες του πλαισίου, είτε στο ψαλίδι). Μάλιστα το ξηρό κάρτερ απαιτεί δύο αντλίες λαδιού, μία για να διοχετεύει το λιπαντικό στον κινητήρα, και μία για να το απομακρύνει και να το οδηγεί στον χώρο αποθήκευσης. Μάλιστα η αντλία επιστροφής είναι διπλάσια σε μέγεθος από την αντλία που διοχετεύει το λάδι στον κινητήρα! Προσοχή χρειάζεται και ο έλεγχος της στάθμης λαδιού σε κινητήρα με ξηρό κάρτερ, καθώς για να κυκλοφορήσει το λάδι και να έχετε ακριβή μέτρηση, πρέπει να αφήσετε το μοτέρ αναμμένο για 5 λεπτά, πριν μετρήσετε τη στάθμη. Στην επικρατέστερη πλέον λίπανση με υγρό κάρτερ, το λάδι αποθηκεύεται στις κάσες του κινητήρα / κάρτερ, ενώ το σύστημα αυτό χρειάζεται μόνο μία αντλία λαδιού (χαμηλότερο βάρος, μικρότερες ανάγκες συντήρησης). 

 

??????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ