Με τον πλέον εντυπωσιακό τρόπο κατέρριψε το ρεκόρ ταχύτητας, για μοτοσικλέτες παραγωγής, το ηλεκτρικό μοντέλο της Lightning Motorcycles, στην αποξηραμένη λίμνη El Mirage, της Ν. Καλιφόρνιας.
Ειδικότερα, η προσπάθεια της αμερικάνικης εταιρίας, που πραγματοποιήθηκε στις 11 Νοεμβρίου, αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία αν σκεφτεί κανείς ότι το εν λόγω ρεκόρ ισχύει για μοτοσικλέτες που φέρουν κινητήρα καιεσωτερικής καύσης!
Αυτή είναι με λίγα λόγια η ταχύτερη μοτοσικλέτα παραγωγής που έχει μετρηθεί ποτέ στη συγκεκριμένη διαδρομή, μήκους δύο χιλιομέτρων, η οποία, μάλιστα, κατέρριψε το προηγούμενο ρεκόρ κατά 24 ολόκληρα χιλιόμετρα.
Σε αυτό το ρεκόρ υπάρχουν άλλα τρία στοιχεία που είναι σχεδόν εξίσου εντυπωσιακά. Για την κατάρριψη του η SuperBike (έτσι ονομάζεται) της Lightning Motorcycles φόρτισε τις μπαταρίες της 100%…οικολογικά από ένα τρέιλερ εφοδιασμένο με φωτοβολταϊκά πάνελ και μπαταρίες. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς τις εταιρίας αν η φόρτιση γινόταν από μία οικιακή πρίζα θα κόστιζε μόλις 6,7 σεντ του ευρώ για μια προσπάθεια κατάρριψης του ρεκόρ.
Το τρίτο εντυπωσιακό στοιχείο είναι πως, με εξαίρεση το φέρινγκ, η SuperBike είναι κανονικό μοντέλο παραγωγής το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην αγορά των Η.Π.Α. μέσα στους επόμενους δύο μήνες. Η τιμή του βέβαια δεν είναι προσιτή για όλους καθώς ξεκινά από το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 32.000 ευρώ.
Πέρα από το να πηγαίνει γρήγορα στην ευθεία η μοτοσικλέτα της αμερικάνικης εταιρίας δείχνει πως έχει αρετές και στις στροφές. Με αυτήν ,η Lightning Motorcycles κέρδισε τον αγώνα TTXGP που πραγματοποιήθηκε στη Laguna Seca τον περασμένο Ιούλιο, κατά τη διάρκεια του τριήμερου για παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP. Επίσης, έχει κερδίσει και τις «ηλεκτρικές» 24 ώρες του Le Mans αλλά κατέχει και το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας, για ηλεκτρικές μοτοσικλέτες παραγωγής, στο Bonnevilleτων Η.Π.Α. το οποίο ανέρχεται στα 347,48 χλμ./ώρα μέσης ταχύτητας με καλύτερο πέρασμα τα 351,8 χλμ.
Όσον αφορά την ίδια την SuperBike αυτή χρησιμοποιεί έναν υγρόψυκτο ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 125 KW στις 10.000 σ.α.λ. Οι μπαταρίες της είναι ιόντων λιθίου (370V 12kwh) και σύμφωνα με την εταιρία είναι οι ισχυρότερες και ασφαλέστερες αυτού του είδους που μπορεί να βρει κανείς.
Υπό κανονικές συνθήκες η μοτοσικλέτα της η Lightning Motorcycles έχει αυτονομία στον αυτοκινητόδρομο μεγαλύτερη από 160 χλμ. (με κόστος ένα ευρώ!), η οποία ανεβαίνει στα 250 χλμ. αν μιλάμε για μικτό κύκλο (εθνική και πόλη). Ακόμη και στη μέγιστη ταχύτητα των 351,8 χλμ. η εταιρία υπολογίζει πως η αυτονομία της μοτοσικλέτας είναι τουλάχιστον 32 χιλιόμετρα! Οι αναρτήσεις της προέρχονται από την Race Tech με την οποία η Lightning Motorcycles συνεργάζεται για την εξέλιξή τους, οι δίσκοι των 310 χλστ. και οι ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες είναι της Brembo και οι σφυρήλατοι τροχοί από μαγνήσιο της Marchesini.
Τα παραπάνω ρεκόρ είναι για την αμερικάνικη εταιρία μόνο η αρχή καθώς έχει μεγαλεπήβολα σχέδια για το μέλλον. Σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλο της, Richard Hatfield μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, η Lightning Motorcycles θα επιχειρήσει να καταρρίψει το ρεκόρ γύρου, για ηλεκτρική ή βενζινοκίνητη μοτοσικλέτα, σε μία από τις πίστες που πραγματοποιείται το Αμερικάνικο Πρωτάθλημα Ταχύτητας! Ίδωμεν.