Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε στις Η.Π.Α. για τις αγωνιστικές μοτοσικλέτες με ηλεκτρικούς κινητήρες. Από τη φετινή σεζόν οι παραπάνω θα έχουν το δικαίωμα να αγωνίζονται απέναντι σε μοτοσικλέτες με κινητήρες εσωτερικής καύσης διεκδικώντας βαθμούς και τίτλους επί ίσοις όροις!
Συγκεκριμένα οι Empulse R and Empulse TTX θα μπορούν να αγωνιστούν σε μια από τις κατηγορίες «ελαφριών μοτοσικλετών» και η Empulse RR με μοτοσικλέτες «μεσαίων βαρών». Και για τις τρεις μοτοσικλέτες δεν έχουν οριστεί ακόμη κάποιες συγκεκριμένες κατηγορίες από τις σχεδόν 50 που έχει δημιουργήσει η AFM. Το σίγουρο είναι ότι θα ανταγωνίζονται μοντέλα με παρόμοια αναλογία κιλών/ίππο. Επίσης, όπως αναφέρεται και στο βιβλίο με τους αγωνιστικούς κανονισμούς της AFM, οι ηλεκτρικές μοτοσικλέτες υποχρεούνται να φέρουν πράσινα number plate με κίτρινους αριθμούς για τους έμπειρους αναβάτες και λευκούς για τους αρχάριους.
«Αυτή η ανακοίνωση είναι ένα πραγματικό ορόσημο στην αγωνιστική ιστορία της ηλεκτροκίνητης μοτοσικλέτας και μια ευκαιρία για τα μοντέλα μας να ανταγωνιστούν με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα επί ίσοις όροις και όχι απλά να λαμβάνουν μέρος σε αγώνες επίδειξης η σε ξεχωριστό αγώνα. Θα είναι πρόκληση να είμαστε ανταγωνιστικοί με μοτοσικλέτες που έχουν περίπου 100 χρόνια εξέλιξης περισσότερα από εμάς, αλλά είμαστε ενθουσιασμένοι που θα έχουμε την ευκαιρία να ανταγωνιστούμε με την Empulse τα καλύτερα μοντέλα από τις Honda, Kawasaki, Suzuki και Yamaha», δήλωσε ο Διευθυντής Εξέλιξης Προϊόντων της Brammo, Brian Wismann.
Από τη μεριά του ο πρόεδρος της AFM, Berto Wooldridge, δήλωσε:«Αυτό που μας τράβηξε την προσοχή με την Brammo ήταν ότι δεν ζητούσαν για μια ξεχωριστή κατηγορία αλλά για μια ευκαιρία να αγωνιστούν οι μοτοσικλέτες τους στις υπάρχουσες κατηγορίες και να αντιμετωπίσουν μοτοσικλέτες με παρόμοια απόδοση και αναλογία κιλών/ίππο. Πιστεύουμε ότι αυτή είναι μια ιστορική στιγμή για τους αγώνες μοτοσικλέτας και είμαστε ευτυχείς που το πραγματοποιήσαμε».