Χωρίς εκπλήξεις ο συγκεκριμένος τομέας, αφού οι κατασκευαστές και των τριών scooter, έχουν επιλέξει απλές και δοκιμασμένες λύσεις, κάτι που αποτελεί κοινό τόπο σε όλη την κατηγορία άλλωστε.
Έτσι λοιπόν και τα τρία scooter φέρουν ατσάλινα πλαίσια της γνωστής.. scooterίσιας αρχιτεκτονικής, στα οποία δεν σημειώνεται καμία υστέρηση ή πρόβλημα. Το πιο “γρήγορο” πλαίσιο, υπό την έννοια της ευελιξίας και των αστραπιαίων αλλαγών κατεύθυνσης το έχει το Honda, ενώ αυτό του KYMCO, είναι το πιο άκαμπτο και “σπορτίβικο”.
Στο SYM το πλαίσιο συμπλέει με την γενικότερα άνετη φιλοσοφία της κατασκευής, προσδίδοντας σταθερότητα στο σύνολο, χωρίς ακραία χαρακτηριστικά. Η ίδια εικόνα αντανακλάται επίσης στις αναρτήσεις και στα φρένα. Άνεση στο SYM από τις αναρτήσεις αλλά χωρίς αυτό να σημαίνει υπερβολές που θα λειτουργούσαν εις βάρος την ενεργητικής ασφάλειας και φρένα με πολύ φιλική απόδοση που δεν τρομάζουν και σταματάνε αποτελεσματικά το δίτροχο.
Η μόνη ένσταση στα φρένα του SYM, είναι τα σημάδια κόπωσης που παρατηρούνται αν επιχειρηθούν συνεχόμενα απότομα φρεναρίσματα από την τελική του, κάθως και η απουσία ABS. Αυτό δεν συνιστά πρόβλημα, καθότι δεν μιλάμε για... superbike αλλά για scooter, σε κάθε άλλη περίπτωση μάλιστα, τα φρένα ανταποκρίνονται μια χαρά και το γεγονός ότι αυτά είναι συνδυασμένα (CBS) προσθέτει πόντους στην ενεργητική ασφάλεια. Το SH, έχει μονάδες πέδησης που υπερκαλύπτουν τις ανάγκες σε νορμάλ και όχι μόνο συνθήκες οδήγησης, ενώ την εικόνα συμπληρώνει ιδανικά και το άψογο ABS του. Μοναδικό σημείο που ξενίζει κάπως, είναι η σπογγώδης αίσθηση στις μανέτες που αφαιρεί κάτι την από της αίσθηση του φρεναρίσματος. Οι αναρτήσεις του Honda είναι μελετημένες ώστε να προσφέρουν άνεση, διατηρώντας όμως παράλληλα την συνοχή του συνόλου όταν οι καταστάσεις γίνουν πιο... πιεστικές. Το People, έχει τα καλύτερα φρένα έναντι των άλλων δύο.
Πολύ ισχυρά, χωρίς να τρομάζουν όμως, με αίσθηση και γραμμική απόδοση, είναι ικανά να σταματήσουν το scooter από οποιαδήποτε ταχύτητα με ασφάλεια, ενώ η προσθήκη του ABS στην νέα έκδοση ανεβάζει ακόμη πιο ψηλά τον πήχη. Στο ίδιο μήκος κύματος και οι αναρτήσεις, που χωρίς να χαρακτηρίζονται “σκληρές” έχουν το πιο σφιχτό σετάρισμα και τις πιο “sporty” καταβολές.