Η κατηγορία των 1000 κ.εκ. μπορεί να έχει χάσει τα πρωτεία σε ότι αφορά στην χωρητικότητα των κινητήρων δεν μπορεί όμως σε καμία περίπτωση να θεωρηθεί «μικρή». Συγκεντρώνει μάλιστα το ενδιαφέρον, καθότι οι εκπρόσωποι της είναι απαλλαγμένοι από το κυνήγι του κυβισμού, της ισχύος, του όγκου και του υπερβολικού εξοπλισμού, ζητήματα που απασχολούν τα 1200+ κ.εκ. δηλαδή. Έτσι υπάρχουν προτάσεις που «επενδύουν» σε διαφορετικούς τομείς, προκειμένου να δελεάσουν τους υποψήφιους αγοραστές. Τρεις από αυτές τις προτάσεις εξετάζουμε στο συγκεκριμένο αγοραστικό θέμα, αναλύοντας το τι αυτές προσφέρουν και σε ποιους απευθύνονται.
-: Μη ρυθμιζόμενο πιρούνι, φλατ απόδοση κινητήρα στις υψηλές στροφές
Bρε πως μεγάλωσαν έτσι; Σαν εχθές τα θυμόμουν στα 500 -650 κ.εκ.!»… θα μπορούσε να πει κάποιος που έχει παρακολουθήσει την εξέλιξη της κατηγορίας των On-Off, της οποίας το γενεαλογικό δένδρο έχει τις ρίζες του στο Paris – Dakar και στο θρυλικό ΧΤ500.
Τα χρόνια πέρασαν, οι κυβισμοί αυξήθηκαν και κάπως έτσι έχουμε φτάσει σήμερα στα 1200 κ.εκ., με 150 ίππους και –απαραίτητα- ηλεκτρονικά βοηθήματα που προσδίδουν χαμαιλεόντια προσαρμοστικότητα σε οποιοδήποτε τερέν.
Το αντίτιμο σε όλα αυτά όμως, είναι βάρος, πολυπλοκότητα και μια γενικότερη υπερβολή, στοιχεία που δεν συνάδουν και πολύ με την πραγματική Adventure φύση ενώ και οι τιμές των μοντέλων αυτών έχουν εκτιναχτεί στα ύψη.
Υπάρχουν ωστόσο ακόμη στην αγορά μοτοσικλέτες της κατηγορίας, οι οποίες «συνειδητά» δεν έχουν ξεπεράσει το κατώφλι των 1000 κ.εκ., επιχειρώντας μια πιο μετρημένη προσέγγιση. Με ιπποδύναμη που δεν ξεπερνά τους 100 ίππους και τιμές πιο λογικές, τα σημερινά 1000άρια On-Off αποτελούν προτάσεις ικανές να καλύψουν στο 100% τις ανάγκες ενός κατασταλαγμένου αναβάτη.
Απουσιάζει βέβαια το θελκτικότατο στοιχείο του «bigger is better», αλλά ας μην γελιόμαστε, μόλις πριν λίγα χρόνια, το λίτρο ήταν το «ταβάνι» του κυβισμού στα On-Off!
Το V- strom είναι πολύ παλιό, το Honda είναι καινούριο αλλά μοιάζει να μην ξεχωρίζει σε κανέναν τομέα και υπάρχει και το ΚΤΜ που απο όλα έχει τον καλύτερο κινητήρα.
Δυστυχώς δεν μπορώ να επαληθεύσω την τιμή κατανάλωσης για το vstrom -μιας και ειμαι ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου μοντέλου- η οποία εκτοξεύεται απο 7.5l η και βάλε.
Το V- strom είναι πολύ παλιό, το Honda είναι καινούριο αλλά μοιάζει να μην ξεχωρίζει σε κανέναν τομέα και υπάρχει και το ΚΤΜ που απο όλα έχει τον καλύτερο κινητήρα.
Απάντηση: Φίλε Χρήστο μην ξεχνάς ότι το V-Strom 1000 δεν είναι "παλιό". Ανανεώθηκε πλήρως το 2014!
Δυστυχώς δεν μπορώ να επαληθεύσω την τιμή κατανάλωσης για το vstrom -μιας και ειμαι ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου μοντέλου- η οποία εκτοξεύεται απο 7.5l η και βάλε.
Κανενα σχολιο για το αρθρο,απλα κανετε παρα πολυ καλη δουλεια και εννοιωσα την αναγκη να το εκφρασω δημοσια .Μπραβο παιδια συνεχιστε δυνατα!!!!!
Πως και δεν έχει μπει στην σύγκριση και το crosstourer?
Απάντηση: Αγαπητέ Μιχάλη, το Crosstourer είναι 1.200 κυβικά, και όχι 1.000