Πολύ μεγάλες οι διαφορές σχεδιαστικά, με το Africa Twin να έχει την λιγότερο προκλητική σχεδίαση, το KTΜ να ακολουθεί τις «κατά Kiska» γωνιώδεις και αιχμηρές γραμμές και το Suzuki να είναι τελικά το πιο «αιρετικό», με εμφάνιση που ξενίζει.
Το να καταλήξεις στο πιο είναι το πιο όμορφο δεν έχει νόημα, καθότι αυτό έγκειται στην υποκειμενική κρίση του καθενός. Θα λέγαμε όμως ότι το Honda κινείται σε πιο «ασφαλή και σίγουρα» μονοπάτια σχεδιαστικά και μάλλον είναι αυτό που κερδίζει την μάχη των αισθητικών εντυπώσεων.
Ποιοτικά, καμία από τις τρεις μοτοσικλέτες δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα στο σύνολο ή στα επί μέρους σημεία.
Αν πρέπει να είμαστε πάρα πολύ αυστηροί, τα δύο ιαπωνικά έχουν λίγο καλύτερη ποιότητα στα πλαστικά και στην βαφή σε σχέση με τον KTM, κάτι που δεν σημαίνει βέβαια ότι το ευρωπαϊκό «πάσχει».
Το V- strom είναι πολύ παλιό, το Honda είναι καινούριο αλλά μοιάζει να μην ξεχωρίζει σε κανέναν τομέα και υπάρχει και το ΚΤΜ που απο όλα έχει τον καλύτερο κινητήρα.
Δυστυχώς δεν μπορώ να επαληθεύσω την τιμή κατανάλωσης για το vstrom -μιας και ειμαι ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου μοντέλου- η οποία εκτοξεύεται απο 7.5l η και βάλε.
Το V- strom είναι πολύ παλιό, το Honda είναι καινούριο αλλά μοιάζει να μην ξεχωρίζει σε κανέναν τομέα και υπάρχει και το ΚΤΜ που απο όλα έχει τον καλύτερο κινητήρα.
Απάντηση: Φίλε Χρήστο μην ξεχνάς ότι το V-Strom 1000 δεν είναι "παλιό". Ανανεώθηκε πλήρως το 2014!
Δυστυχώς δεν μπορώ να επαληθεύσω την τιμή κατανάλωσης για το vstrom -μιας και ειμαι ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου μοντέλου- η οποία εκτοξεύεται απο 7.5l η και βάλε.
Κανενα σχολιο για το αρθρο,απλα κανετε παρα πολυ καλη δουλεια και εννοιωσα την αναγκη να το εκφρασω δημοσια .Μπραβο παιδια συνεχιστε δυνατα!!!!!
Πως και δεν έχει μπει στην σύγκριση και το crosstourer?
Απάντηση: Αγαπητέ Μιχάλη, το Crosstourer είναι 1.200 κυβικά, και όχι 1.000