Τρεις διαφορετικές «σχολές» στα πλαίσια, με το Africa Twin να φέρει ατσάλινο διπλής ραχοκοκκαλιάς, το KTM ατσάλινο χωροδικτύωμα και το V-Strom αλουμινένιο δύο δοκών.
Μπορεί τα αλουμίνιο του Suzuki να ακούγεται ως η καλύτερη επιλογή αλλά οποιαδήποτε «σύγκριση» στα πλαίσια δεν μπορεί να γίνεται βάση του υλικού κατασκευής τους, τα οδηγικά χαρακτηριστικά που προσδίδουν σε κάθε μοντέλο είναι που έχουν σημασία, όπως φυσικά και το βάρος, η χωροτάξια και η ακαμψία τους.
Στις αναρτήσεις έχουμε το εξής «παράδοξο»: ενώ η KTM ήταν αυτή που -σε αντίθεση με τους ιάπωνες- εξόπλιζε παραδοσιακά με πλήρως ρυθμιζόμενα μπροστινά τις μοτοσικλέτες της, στην συγκεκριμένη τριάδα, συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο!
Τα Africa και V-Strom είναι που φέρουν πλήρως ρυθμιζόμενα ανεστραμμένα πιρούνια, διαμέτρου 45 και 43 χλστ. αντιστοίχως, ενώ το 1050 Adventure αρκείται σε ένα επίσης ανεστραμμένο 43 χλστ. το οποίο όμως δεν ρυθμίζεται.
Τα μονά αμορτισέρ των πίσω αναρτήσεων είναι ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς στο Suzuki και KTM, με το Africa να ξεχωρίζει, συμπεριλαμβάνοντας και απόσβεση συμπίεσης. Σε ότι αφορά στις διαδρομές των αναρτήσεων, το Honda καθιστά ξεκάθαρες τις σοβαρές βλέψεις του για το χώμα, έχοντας 230 και 220 χλστ. διαδρομή ανάρτησης μπροστά και πίσω, με το KTM να ακολουθεί στα 185 και 190 χλστ., ενώ το Suzuki, με τον πιο ασφάλτινο προσανατολισμό, βρίσκεται στα 160 χλστ. μπροστά και πίσω.
Σε ότι αφορά στα φρένα οι επιλογές είναι παρεμφερείς με όλες τις μοτοσικλέτες να φέρουν δυο δισκόφρενα με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και μονούς δίσκους με διπίστονες δαγκάνες πίσω, με εξαίρεση το Suzuki, που έχει μονοπίστονη δαγκάνα. Οι διαφορές στις διαμέτρους των δίσκων είναι μικρές και όπως και στα πλαίσια, η απόδοση είναι που παίζει ρόλο, όχι ποιος έχει το πιο «ταψί» δισκόφρενο.
Μένοντας στο σύστημα πέδησης, αναφέρουμε ότι και οι τρεις μοτοσικλέτες έχουν ως standard το ΑBS στον εξοπλισμό τους, όμως μόνο το KTM προσφέρει την δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης ή ρύθμισης για off – road οδήγηση, με το ABS να απνεργοποιείται στον πίσω τροχό και να «πιάνει» πιο αργά στον μπροστινό.
Παρόμοια λειτουργία προφέρει και το Africa, χωρίς όμως δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης, ενώ στο Suzuki, δεν υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS.
Το V- strom είναι πολύ παλιό, το Honda είναι καινούριο αλλά μοιάζει να μην ξεχωρίζει σε κανέναν τομέα και υπάρχει και το ΚΤΜ που απο όλα έχει τον καλύτερο κινητήρα.
Δυστυχώς δεν μπορώ να επαληθεύσω την τιμή κατανάλωσης για το vstrom -μιας και ειμαι ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου μοντέλου- η οποία εκτοξεύεται απο 7.5l η και βάλε.
Το V- strom είναι πολύ παλιό, το Honda είναι καινούριο αλλά μοιάζει να μην ξεχωρίζει σε κανέναν τομέα και υπάρχει και το ΚΤΜ που απο όλα έχει τον καλύτερο κινητήρα.
Απάντηση: Φίλε Χρήστο μην ξεχνάς ότι το V-Strom 1000 δεν είναι "παλιό". Ανανεώθηκε πλήρως το 2014!
Δυστυχώς δεν μπορώ να επαληθεύσω την τιμή κατανάλωσης για το vstrom -μιας και ειμαι ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου μοντέλου- η οποία εκτοξεύεται απο 7.5l η και βάλε.
Κανενα σχολιο για το αρθρο,απλα κανετε παρα πολυ καλη δουλεια και εννοιωσα την αναγκη να το εκφρασω δημοσια .Μπραβο παιδια συνεχιστε δυνατα!!!!!
Πως και δεν έχει μπει στην σύγκριση και το crosstourer?
Απάντηση: Αγαπητέ Μιχάλη, το Crosstourer είναι 1.200 κυβικά, και όχι 1.000