LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σε δρόμους με στροφές το KTM έχει το προβάδισμα, καθώς το πλαίσιο του υποστηρίζει την «επιθετική» οδήγηση. Ωστόσο και τα άλλα δύο μπορούν να το ακολουθήσουν χωρίς πρόβλημα, ενώ στα χέρια ικανού αναβάτη, θα περάσουν μπροστά.

Σε δρόμους με στροφές το KTM έχει το προβάδισμα, καθώς το πλαίσιο του υποστηρίζει την «επιθετική» οδήγηση. Ωστόσο και τα άλλα δύο μπορούν να το ακολουθήσουν χωρίς πρόβλημα, ενώ στα χέρια ικανού αναβάτη, θα περάσουν μπροστά.

Σε δρόμους με στροφές το KTM έχει το προβάδισμα, καθώς το πλαίσιο του υποστηρίζει την «επιθετική» οδήγηση. Ωστόσο και τα άλλα δύο μπορούν να το ακολουθήσουν χωρίς πρόβλημα, ενώ στα χέρια ικανού αναβάτη, θα περάσουν μπροστά.

Οδηγώντας

Η εικόνα που μπορεί να έχει διαμορφώσει κανείς με τα μέχρι τώρα γραφόμενα, είναι και αυτή που «βγαίνει» στο δρόμο. Ξεκινώντας από το Africa, εντυπωσιάζεται κανείς με το ζύγισμα και την ελαφριά του αίσθηση, παρά το ότι δεν τα λες λίγα τα κιλά του. 

Ως γνήσιο Honda, ξεχειλίζει από την γνωστή «αυτό το οδηγάω χρόνια» αίσθηση του, όντας απίστευτα φιλικό. Ευχάριστη έκπληξη επίσης το γεγονός, ότι παρ΄ ότι είναι εμφανής ο χωμάτινος προσανατολισμός, με τις «αφράτες» διαδρομές των μαλακών γενικά αναρτήσεων και την ψιλή σιλουέτα, το Africa Twin αποδεικνύεται σταθερό ακόμα και στην τελική του, ενώ δεν εμφανίζει πλεύσεις όταν πιεστεί σε δρόμους με στροφές. 

Το 1050 Adventure διατηρεί την δυναμική φιλοσοφία που διέπει τις «πορτοκαλί μοτοσικλέτες» χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι δύστροπο ή δύσκολο για τον μέσο αναβάτη. 
Mπορεί το μπροστινό του να είναι μη ρυθμιζόμενο, όμως το εργοστασιακό σετάρισμα που έχει γίνει από την KTM είναι άριστο και ανταπεξέρχεται πολύ καλά σε ένα μεγάλο εύρος οδηγικών πεδίων. Αυτό που ξεχωρίζει στο KTM είναι το πλαίσιο, που κρατάει την συνοχή χωρίς να είναι ενοχλητικά άκαμπτο, ενώ επιτρέπει γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης χωρίς να θυσιάζεις την σταθερότητα. 

Το V-Strom βάζει την άνεση πάνω απ΄ όλα και είναι το πιο ξεκούραστο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αδυνατεί να ακολουθήσει σε δρόμους με στροφές. Ισχυρότατο πλαίσιο, πολύ καλό μπροστινό και φρένα που εμπνέουν εμπιστοσύνη, αποτελούν τους σύμμαχους του αναβάτη στην «μάχη των κορδελιαστών δρόμων». 
Η διαφορά με το V-Strom είναι ότι μπορεί, απλά δεν σε βάζει στην πρίζα όπως τα άλλα δύο. Στο χώμα, το Africa δείχνει τον δρόμο. Με μπροστινό τροχό 21”, με σχεδίαση που έχει λάβει σοβαρά υπόψιν την απόδοση σε αυτό το πεδίο και προσαρμόσιμα ηλεκτρονικά συστήματα, έχει τις μεγαλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου και –το κυριότερο- συνεχίζει να διατηρεί την φιλικότητα του και στο χώμα.  

Το ΚΤΜ ακολουθεί από κοντά, έχοντας και αυτό e-συστήματα που προσαρμόζονται για οδήγηση εκτός δρόμου, θέλει όμως πιο έμπειρους αναβάτες όταν τα πράγματα δυσκολέψουν. Το V-Strom δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα σε απλές διασχίσεις αλλά θα εμφανίσει τα όρια του πιο νωρίς από τα άλλα δύο αν οι απαιτήσεις αυξηθούν. Το Suzuki παίρνει το αίμα του πίσω στο ταξίδι, όντας ικανό να καλύψει μεγάλες αποστάσεις χωρίς να κουράσει τους επιβαίνοντες σε αυτό. 
Ο «ψυχωμένος» κινητήρας του διατηρεί με άνεση υψηλές μέσες ωριαίες, ενώ το πανίσχυρο πλαίσιο επιτρέπει να στρίβει κανείς τις ταχύτητες αυτές στις παρατεταμένες των εθνικών δρόμων με συνεπιβάτη και αποσκευές. 
Το ΚΤΜ δεν πάει πίσω σε ταξιδιωτικές αρετές απλά χάνει λίγους πόντους από τα επίπεδα προσφερόμενης άνεσης της σέλας και από το γεγονός ότι η απόδοση του κινητήρα «επιπεδώνει» ψηλά, αν θελήσει κάποιος να ταξιδέψει με πολύ υψηλές ταχύτητες. 

Τέλος, το Africa Twin κάνει συγκριτικά με τα άλλα δύο περισσότερες παραχωρήσεις στην άνεση λόγω της διττής φύσης του. Φυσικά και μπορεί να ταξιδέψει με συνεπιβάτη και αποσκευές, απλά οι στάσεις για ξεκούραση θα είναι πιο συχνές.  

 
  • Χρήστος

    Δυστυχώς δεν μπορώ να επαληθεύσω την τιμή κατανάλωσης για το vstrom -μιας και ειμαι ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου μοντέλου- η οποία εκτοξεύεται απο 7.5l η και βάλε.

     
  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    Κανενα σχολιο για το αρθρο,απλα κανετε παρα πολυ καλη δουλεια και εννοιωσα την αναγκη να το εκφρασω δημοσια .Μπραβο παιδια συνεχιστε δυνατα!!!!!

     
  • Μιχάλης

    Πως και δεν έχει μπει στην σύγκριση και το crosstourer?

     
    • Mototriti

      Απάντηση: Αγαπητέ Μιχάλη, το Crosstourer είναι 1.200 κυβικά, και όχι 1.000

       
  • Xristos

    Το V- strom είναι πολύ παλιό, το Honda είναι καινούριο αλλά μοιάζει να μην ξεχωρίζει σε κανέναν τομέα και υπάρχει και το ΚΤΜ που απο όλα έχει τον καλύτερο κινητήρα.

     
    • Mototriti

      Απάντηση: Φίλε Χρήστο μην ξεχνάς ότι το V-Strom 1000 δεν είναι "παλιό". Ανανεώθηκε πλήρως το 2014!

        1

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ