Μπορεί και τα τρία τους να είναι On-Off στα 1000 κ.εκ. οι διαφορές τους όμως είναι αρκετές και βάση των χαρακτηριστικών τους, είναι εύκολο να επιλέξει κανείς ένα από αυτά:
Το Honda είναι ιδανικό για μικτά ταξίδια που περιλαμβάνουν πολύ χώμα, όντας πιο κοντά απ΄όλα στην πραγματική Adventure φιλοσοφία και στο 50-50 ισόποσο μοίρασμα των δυνατοτήτων εντός και εκτός δρόμου.
Το KTM 1050 Adventure είναι αυτό με τον πιο «πικάντικο» χαρακτήρα, μια μοτοσικλέτα που σε «φτιάχνει» ακόμα και στην καθημερινότητας σου, προκαλώντας να την πας σβέλτα.
Έχει τον πιο fun χαρακτήρα και η θα αποτελούσε την επιλογή μας μεταξύ των τριών, σε μια διαδρομή με ωραία στροφιλίκια.
Το V-Strom 1000 της Suzuki είναι το πιο άνετο και το πιο ταξιδιάρικο, με μια ουδέτερη συμπεριφορά που προσαρμόζεται απροβλημάτιστα στις απαιτήσεις του οδηγού.
Δεν έχει τις ικανότητες των άλλων δύο στο χώμα και απευθύνεται σε αυτούς που οι εκτός δρόμου αναζητήσεις του περιορίζονται σε απλές διασχίσεις. Από οικονομικής άποψης τα πράγματα αλλάζουν όμως… το Africa Twin είναι το καλύτερα εξοπλισμένο αλλά η συγκεκριμένη του έκδοση κοστίζει 14.690 ευρώ (+300 ευρώ για την τριχρωμία).
Ακόμη και η βασική του έκδοση, που δεν φέρει ABS και ηλεκτρονικά βοηθήμτα, κοστίζει 13.990 ευρώ, καθιστώντας την μοτοσικλέτα της Honda, την πιο ακριβή.
Tα ΚΤΜ και Suzuki έχουν μια πολύ δελεαστική –πρακτικά ίδια- τιμή, στα 12.980 και 12.995 ευρώ αντιστοίχως, όμως αν λάβει κανείς υπόψιν την προσφορά της Suzuki που προσφέρει εντελώς δωρεάν service (ανταλλακτικά + εργασία συνολικής αξίας 1.591 ευρώ) για 5 έτη, τότε το V-Strom 1000, αναδεικνύεται εύκολα ως η πιο value for money επιλογή.
Δυστυχώς δεν μπορώ να επαληθεύσω την τιμή κατανάλωσης για το vstrom -μιας και ειμαι ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου μοντέλου- η οποία εκτοξεύεται απο 7.5l η και βάλε.
Το V- strom είναι πολύ παλιό, το Honda είναι καινούριο αλλά μοιάζει να μην ξεχωρίζει σε κανέναν τομέα και υπάρχει και το ΚΤΜ που απο όλα έχει τον καλύτερο κινητήρα.
Δυστυχώς δεν μπορώ να επαληθεύσω την τιμή κατανάλωσης για το vstrom -μιας και ειμαι ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου μοντέλου- η οποία εκτοξεύεται απο 7.5l η και βάλε.
Κανενα σχολιο για το αρθρο,απλα κανετε παρα πολυ καλη δουλεια και εννοιωσα την αναγκη να το εκφρασω δημοσια .Μπραβο παιδια συνεχιστε δυνατα!!!!!
Πως και δεν έχει μπει στην σύγκριση και το crosstourer?
Απάντηση: Αγαπητέ Μιχάλη, το Crosstourer είναι 1.200 κυβικά, και όχι 1.000
Το V- strom είναι πολύ παλιό, το Honda είναι καινούριο αλλά μοιάζει να μην ξεχωρίζει σε κανέναν τομέα και υπάρχει και το ΚΤΜ που απο όλα έχει τον καλύτερο κινητήρα.
Απάντηση: Φίλε Χρήστο μην ξεχνάς ότι το V-Strom 1000 δεν είναι "παλιό". Ανανεώθηκε πλήρως το 2014!