Το σύγχρονο V7 ανανεώθηκε για δεύτερη φορά στη ζωή του, απέκτησε ABS και traction control και συνδυάζει άψογα τη ρετρό αισθητική με τις απαιτήσεις του σύγχρονου αναβάτη.
Τιμή: 8.890
Χρώματα: μάυρο, κόκκινο, μπλε
+Σχεδίαση, αίσθηση, φιλικότητα
-Traction Control
Σχεδίαση-Ποιότητα
Η έκδοση Special είναι σημαντικά πιο εξωστρεφής από τη Stone και κατά την άποψή μας αξίζει τη διαφορά στα χρήματα μέχρι τελευταίου σεντ. Εκεί που ίσως χάνει μερικούς πόντους το V7 είναι στις λεπτομέρειες και συγκεκριμένα στους σύγχρονους πλαστικούς διακόπτες του τιμονιού. Χωρίς να έχουμε κανένα παράπονο από αυτούς στον τομέα της εργονομίας θα τους θέλαμε πιο κοντά σχεδιαστικά στην υπόλοιπη μοτοσικλέτα. Στον τομέα της ποιότητας κατασκευής οι Ιταλοί έχουν δώσει ιδιαίτερη προσοχή, κάτι άλλωστε που ίσχυε και για το προηγούμενο μοντέλο. Τόσο η βαφή, όσο και η συναρμολόγηση της μοτοσικλέτας ικανοποιούν απόλυτα, ενώ προσεκτικά κρυμμένο είναι οτιδήποτε δεν πρέπει να παρεμβάλλεται στο σχέδιο, όπως καλώδια και ντίζες.
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Το πλαίσιο είναι σωληνωτό διπλής ραχοκοκαλιάς και κατασκευασμένο από ατσάλι, το πιρούνι συμβατικό με διάμετρο καλαμιών στα 40 χλστ., ενώ πίσω έχουν τοποθετηθεί δύο αμορτισέρ τα οποία ρυθμίζονται εύκολα ως προς την προφόρτισή τους. Η λειτουργία των αμορτισέρ αναθεωρήθηκε στην προηγούμενη ανανέωση του V7 με στόχο την αύξηση της προσφερόμενης άνεσης, κάτι που ισχύει και για το πιρούνι. Επίσης στη βελτίωση της λειτουργίας της ανάρτησης συνεισφέρει και ο άξονας μετάδοσης ο οποίος ευθυγραμμίστηκε εκ νέου με το μοτέρ, βελτιώνοντας παράλληλα την πρόσφυση του πίσω ελαστικού. Στον τομέα της πέδησης το V7 χρησιμοποιεί έναν δίσκο διαμέτρου 320 χλστ. για τον εμπρός τροχό, μία τετραπίστονη δαγκάνα της Brembo και μια τρόμπα της ίδιας εταιρίας κι ένα ακόμα δίσκο πίσω. Τα μεγάλα νέα αφορούν βέβαια την τοποθέτηση στον βασικό εξοπλισμό μιας σύγχρονης μονάδας ABS, η οποία προέρχεται από την Continental και είναι δικάναλη.
Οδηγώντας
To V7 II σου φτιάχνει τη διάθεση και σε προτρέπει για ατελείωτες βόλτες τόσο στα στενά της πόλης όσο και εκτός των τειχών. Ξεχνιέσαι πάνω στη σέλα του V7 II, ξεχνάς και τον ρυθμό που κινείσαι και απλά απολαμβάνεις τη βόλτα και το περιβάλλον γύρω σου. Το μοτέρ διαθέτει πλούσια αποθέματα ροπής ήδη από πολύ χαμηλά και το νέο κιβώτιο έξι σχέσεων είναι σαφώς καλύτερο από το προηγούμενο και σαφώς πιο ήσυχο. Η μοτοσικλέτα υπακούει πρόθυμα στις εντολές σου, ακόμη και στους ελιγμούς μέσα στην κίνηση, και δίνει την αίσθηση μιας σαφώς ελαφρύτερης μοτοσικλέτας σε σχέση με το βάρος που ανακοινώνουν οι Ιταλοί. Τα φρένα λειτουργούν καλά, όπως και το ABS που είναι πολύ γρήγορο και άριστο στη λειτουργία του άσχετα από την ποιότητα της ασφάλτου. Η άνετη θέση οδήγησης επιτρέπει να κρατήσετε με ευκολία ταχύτητες της τάξης των 130 χλμ./ώρα, και σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ των 22 λίτρων, αλλά και την μέση κατανάλωση των 5,5 λίτρων/100 χλμ. δεν θα χρειαστεί να σταματήσετε για τουλάχιστον 350 χλμ. διαδρομής!