Εμπρός και πίσω μέρος αναφέρονται απευθείας στο C100 του 1958. Η ποδιά δεσπόζει ξυπνώντας κι άλλες αναμνήσεις.

Εμπρός και πίσω μέρος αναφέρονται απευθείας στο C100 του 1958. Η ποδιά δεσπόζει ξυπνώντας κι άλλες αναμνήσεις.

Ίσως η πιο μοντέρνα πινελιά πάνω στο Super Cub: Το όργανο, που είναι ηλεκτρονικό αλλά αρκούντως ρετρό.

Εμφάνιση-ποιότητα

Η θέαση του Super Cub προκαλεί συναισθήματα. Θα ξυπνήσει εύκολα μνήμες, από το «μηχανάκι» του μπαμπά, του παππού ή του φίλου –που για πολλούς αναβάτες αποτέλεσε την πρώτη επαφή με δίκυκλο.Οι αναφορές στην αρχέτυπη σχεδίαση είναι πάμπολλες: Από το ενιαίο μπροστινό σύστημα, στα καλύμματα κάτω από το ρεζερβουάρ και από το μεγάλο, μεταλλικό πίσω φτερό, στην χαρακτηριστική υπόλευκη ποδιά. H προσοχή στην λεπτομέρεια εκτείνεται στην έντονη χρήση χρωμίου, στα 3 φωτιστικά σώματα της ουράς, στους καθρέπτες και στα λογότυπα. Η vintage εικόνα είναι τόσο ισχυρή, που θα καταλάβεις ότι το C125 είναι καινούργιο μόνο αν το προσέξεις, το οποίο είναι απλά...αδύνατον να ΜΗ συμβεί! Στο δρόμο δεχόμασταν καταιγισμό βλεμμάτων, ερωτήσεων και θαυμασμού για το μοντέλο, από μικρούς και μεγάλους. Τα LED φώτα, οι χυτοί τροχοί, το δισκόφρενο εμπρός και το ηλεκτρονικό όργανο σε επαναφέρουν στο σήμερα, θυμίζοντάς σου πως αντικρίζεις ένα «μοντέλο 2019». 


Ποιοτικά το Super Cub βρίσκεται σε... άλλο επίπεδο. Ξεχωρίζει πανεύκολα ανάμεσα στα παπιά και ανταγωνίζεται ευθέως δίκυκλα τουλάχιστον στο επίπεδο τιμής του. Κορυφαία υλικά σε όλη την έκταση του C125 συνδυάζονται με αδιανόητο επίπεδο συναρμογής, εντυπωσιακή βαφή και πλήρη απουσία τριγμών. Είναι επίσης ευχάριστο που η προσεγμένη ποιοτική εικόνα εκτείνεται και στις λεπτομέρειες: όπως για παράδειγμα, τους μεντεσέδες της σέλας, το πλαϊνό καπάκι της θήκης εγγράφων, τους διακόπτες και την τακτοποίηση καλωδιώσεων και σωληνώσεων. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Μάκης Λώλος

    Εγω honta inova εχω και ειμαι ευχαριστιμένος αλλά αυτός που το σχεδίασε πρέπει να τον έχουν σουτάρει όχι μόνο είναι πανάκριβο αλλά και η μονή σέλα το αποτελείωσε ας το βάλουν στα αζήτητα για να μην πω κάτι άλλο.

      15
  • Giannis

    Πανάκριβο, αν βγάλεις τα σήματα της Honda βάζεις στοίχημα πως είναι μια κινεζική μπαρούφα. Αν ήταν οι εποχές που σε παρακαλούσαν οι τράπεζες να παρεις δάνειο τότε μπορεί να πούλαγε. Τώρα σίγουρα σκέτη αποτυχία..

      11
  • POPESCU CHRISTOS

    ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΟΛΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΟΙ ΑΣ ΠΑΡΟΥΝΕ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΣΤΙΝ ΤΕΛΙΚΙ ΟΤΙ ΠΛΗΡΟΝΕΙΣ ΠΕΡΝΕΙΣ ΕΓΟ ΠΗΡΑ ΤΟ ΜΟΝΚΕΥ 125 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΛΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΗΟΝΤΑΚΙΑΣ

      19
  • γιωργος

    Πιστευω οτι θα πιασει ακριβώς επειδή ειναι ακριβό ποιοτικό και honda και θα το πάρουν όλοι όσοι αγοράζουν iphone για να δείχνονται. Απλά στην καφετέρια εκτός απο το iphone στο τραπεζάκι θα έχουν παρκαρισμένο και το hondaki μπροστά απο το τραπεζάκι.

      19
  • θεοδωρος

    Είναι μπαρόκ, οι χυτές δεν του πάνε το πίσω φτερό και φωτιστικό μοιάζει με παλιό scarabeo είναι πανάκριβο και δεν έφεραν τα κομψοτεχνήματα super cub και cross cub και έφεραν τον κουασιμόδο...

      30
  • θεοδωρος

    Είναι μπαρόκ, οι χυτές δεν του πάνε το πίσω φτερό και φωτιστικό μοιάζει με παλιό scarabeo είναι πανάκριβο και δεν έφεραν τα κομψοτεχνήματα super cub και cross cub και έφεραν τον κουασιμόδο...

      14
  • Konstantinos

    4000 ευρω!! Απατο θα παει...ο κοσμοσ θελει φθηνα οχηματα οχι ακριβες αναβιωσεισ replicas..

      82