Οδηγώντας

    Όταν σταματήσεις να...χαζεύεις  το C125, θα θελήσεις αμέσως να κάνεις βόλτα μαζί του. Το Super Cub θα σου αποδείξει ότι μπορεί να σε «ταξιδέψει» τόσο όταν είναι ακίνητο, όσο και όταν κινείται, κάνοντας τις μετακινήσεις σου ξέγνοιαστες και ξεχωριστές. Η αυθεντική εμπειρία Super Cub στην οδήγηση ξεκινά από τον ήχο της εξάτμισης: Στοιχηματίζουμε ότι το μεταλλικό τελικό σχεδιαστικέ ειδικά, ώστε να παράγει ήχο παρόμοιο με αυτό των παλιότερων Cubs! Φυσικά η εμπειρία δεν τελειώνει εκεί. Η ποιότητα κύλισης είναι πάρα πολύ υψηλή και ρόλο σε αυτή, παίζουν και οι χυτοί τροχοί, που προσθέτουν σε ακρίβεια αίσθησης και χειρισμού. Τα χαρακτηριστικά αυτά, σε συνδυασμό με την γραμμικότητα απόδοσης του μοτέρ, κάνουν την οδήγηση στην πόλη απολαυστική. Το γκάζι έχει άμεση απόκριση και ο κινητήρας προσφέρει επαρκείς επιδόσεις και έντονη ελαστικότητα μέχρι τις ψηλές στροφές. Μια μικρή υστέρηση σε ζωηράδα, στην εκκίνηση και στις χαμηλές σ.α.λ., παρατηρείται αλλά «συγχωρείται» μπροστά στην συνολική εικόνα, ενώ πολύ καλή κρίνεται η μέση κατανάλωση των 2,1 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, που μετρήσαμε. 

    Στους ελιγμούς το C125 είναι «πούπουλο» στρίβοντας με την σκέψη, χωρίς να γίνεται νευρικό ή ασταθές. Οι χυτοί τροχοί και τα tubeless λάστιχα κάνουν θαύματα εδώ, μαζί με το καλοστημένο σύνολο πλαισίου-αναρτήσεων. Οι τελευταίες είναι πολύ σωστά ρυθμισμένες και μπορούν να «σιδερώσουν» ακόμα και το χειρότερο οδόστρωμα, με τρόπο που εντυπωσιάζει στην πράξη. Πρόκειται για ένα ακόμη στοιχείο, που προσθέτει στην πολυτελή εικόνα που το Super Cub προσφέρει (και) στον δρόμο. Στην πέδηση, τα φρένα του C125 είναι όσο ισχυρά χρειάζεται σε κάθε περίπτωση. Το ταμπούρο ικανοποιεί σε επίπεδο αίσθησης και «δαγκώματος», στο εμπρός φρένο θα θέλαμε μια πιο στιβαρή αίσθηση και μικρότερη διαδρομή στην μανέτα. Όταν η πλήρης ισχύς των φρένων ζητηθεί, δίσκος και ταμπούρο αποδίδουν κατά τα αναμενόμενα, με το ABS να επεμβαίνει δύσκολα καθώς το πιρούνι και η σωστή ρύθμισή του φορτίζουν σωστά το ελαστικό, ακριβώς την στιγμή που χρειάζεται. Οδηγώντας το Cub, θα πιάνετε τον εαυτό σας να χαμογελά ακούσια, χάρη στον έντονο «feelgood» χαρακτήρα του. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Μάκης Λώλος

      Εγω honta inova εχω και ειμαι ευχαριστιμένος αλλά αυτός που το σχεδίασε πρέπει να τον έχουν σουτάρει όχι μόνο είναι πανάκριβο αλλά και η μονή σέλα το αποτελείωσε ας το βάλουν στα αζήτητα για να μην πω κάτι άλλο.

        15
    • Giannis

      Πανάκριβο, αν βγάλεις τα σήματα της Honda βάζεις στοίχημα πως είναι μια κινεζική μπαρούφα. Αν ήταν οι εποχές που σε παρακαλούσαν οι τράπεζες να παρεις δάνειο τότε μπορεί να πούλαγε. Τώρα σίγουρα σκέτη αποτυχία..

        11
    • POPESCU CHRISTOS

      ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΟΛΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΟΙ ΑΣ ΠΑΡΟΥΝΕ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΣΤΙΝ ΤΕΛΙΚΙ ΟΤΙ ΠΛΗΡΟΝΕΙΣ ΠΕΡΝΕΙΣ ΕΓΟ ΠΗΡΑ ΤΟ ΜΟΝΚΕΥ 125 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΛΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΗΟΝΤΑΚΙΑΣ

        19
    • γιωργος

      Πιστευω οτι θα πιασει ακριβώς επειδή ειναι ακριβό ποιοτικό και honda και θα το πάρουν όλοι όσοι αγοράζουν iphone για να δείχνονται. Απλά στην καφετέρια εκτός απο το iphone στο τραπεζάκι θα έχουν παρκαρισμένο και το hondaki μπροστά απο το τραπεζάκι.

        19
    • θεοδωρος

      Είναι μπαρόκ, οι χυτές δεν του πάνε το πίσω φτερό και φωτιστικό μοιάζει με παλιό scarabeo είναι πανάκριβο και δεν έφεραν τα κομψοτεχνήματα super cub και cross cub και έφεραν τον κουασιμόδο...

        30
    • θεοδωρος

      Είναι μπαρόκ, οι χυτές δεν του πάνε το πίσω φτερό και φωτιστικό μοιάζει με παλιό scarabeo είναι πανάκριβο και δεν έφεραν τα κομψοτεχνήματα super cub και cross cub και έφεραν τον κουασιμόδο...

        14
    • Konstantinos

      4000 ευρω!! Απατο θα παει...ο κοσμοσ θελει φθηνα οχηματα οχι ακριβες αναβιωσεισ replicas..

        82