net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το Medley, είναι σταθερό και έχει «δεμένη αίσθηση» σε όλο το εύρος των ταχυτήτων που μπορεί να κινηθεί.

Οδηγώντας: Εξαιρετικά πολιτισμένο

Το μοτέρ εκκινεί σχεδόν αθόρυβα και κρατά ένα σταθερό… γουργουρητό, με τον ευχάριστα στακάτο ήχο από το τελικό να υποδηλώνει ότι βρίσκεται σε λειτουργία. Κραδασμοί, τριγμοί, συντονισμοί δεν υπάρχουν ούτε για αστείο, η λειτουργία είναι εξαιρετικά πολιτισμένη. Στο άνοιγμα του γκαζιού, το Medley επιταχύνει… βελούδινα, σίγουρα όχι με τον πιο γρήγορο ρυθμό της κατηγορίας αλλά σε καμία περίπτωση απογοητευτικά. Η ταχύτητα αυξάνει γραμμικά, χωρίς ξεσπάσματα ή δισταγμούς σε οποιαδήποτε περιοχή λειτουργίας, πιστοποιώντας ότι το σύνολο κινητήρα και μετάδοσης του Medley, έχει ρυθμιστεί με γνώμονα την φιλικότητα. Η επιτάχυνση συνεχίζεται αδιάκοπα και ανεξαρτήτως φορτίου ως τα 100 χλμ. / ώρα, όπου πλέον πέφτει σε ρυθμό, με το scooterνα να κερδίζει ταχύτητα σταδιακά, όσο υπάρχει ανοικτός δρόμους και ευνοϊκές συνθήκες. 


Τα 110 χλμ. / ώρα είναι μια ένδειξη που θα δει πολύ συχνά ο ιδιοκτήτης στο κοντέρ, ενώ με αρκετή επιμονή στο γκάζι, εμείς είδαμε μέχρι και 120 χλμ./ώρα, μια ταχύτητα ωστόσο, που δεν λες ότι «την έχει στο τσεπάκι» το Medley. Σε κάθε περίπτωση, οι επιδόσεις του Medley, είναι ικανοποιητικές για τον χαρακτήρα του και το πεδίο που πρόκειται να κινηθεί. Οι επιταχύνσεις από στάση και οι ρεπρίζ μέχρι τα 100 χλμ./ώρα, δηλαδή το 99% των απαιτήσεων σε αστικό περιβάλλον, δεν θα προβληματίσουν το Medley, ούτε και τον ιδιοκτήτη του. 

Πέραν των επιδόσεων όμως, σημαντικότατο ρόλο παίζουν και άλλοι τομείς, προκειμένου να έχει κανείς μια ολοκληρωμένη εικόνα. To Μedley λοιπόν συνεχίζει να επενδύει στην φιλικότητα και στην ευκολία, σε οποιαδήποτε έκφανση του. Οι αναρτήσεις του αποσβένουν ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες χωρίς όμως να είναι ενδοτικές σε βαθμό που να λειτουργεί εις βάρος της σταθερότητας και της συνοχής του συνόλου. Τα φρένα έχουν την απαιτούμενη ισχύ για να σταματήσουν το scooter από οποιαδήποτε ταχύτητα, ενώ το ABS λειτουργεί πολύ καλά, επεμβαίνοντας όταν πρέπει και όσο πρέπει. Εντυπωσιακή η ανάδραση του που την αισθάνεσαι  σαν υψίσυχνο ελαφρύ κραδασμό, είναι πλέον απίστευτη η ταχύτητα που το σύστημα εμπλέκει και απεμπλέκει μέσα σε ένα δευτερόλεπτο. Με αυτά τα εφόδια το Medley ρίχνεται στην «μάχη» του αστικού πεδίου, όπου και κερδίζει τις εντυπώσεις με την συμπεριφορά του. Πρώτα απ΄όλα η αίσθηση του είναι πολύ ελαφριά και δεν θα δυσκολέψει ακόμα και μικροκαμωμένους εκπροσώπους του ασθενούς φύλλου στον χειρισμό του. Σε συνδυασμό με το τιμόνι που κόβει πολύ, το Medley μπορεί να κινηθεί ταχύτατα μέσα στους λαβύρινθους που σχηματίζουν τα… σερνόμενα ή ακινητοποιημένα αυτοκίνητα, υπακούοντας άμεσα στις εντολές του οδηγού.

Σε ανοικτές λεωφόρους και περιφερειακές οδούς, το Medley δεν θα πει όχι, διανύοντας τις αποστάσεις χωρίς κόπο με 100 χλμ./ώρα. Η μοναδική παρατήρηση στο συγκεκριμένο πεδίο είναι ότι απουσιάζει το peak στην ισχύ ψηλά έτσι ώστε να μπορεί κάποιος να ανοίξει με άνεση μέχρι τα 110+ για μια προσπέραση. Τελευταίο αφήσαμε τον τομέα της κατανάλωσης, παράγοντα πολύ σημαντικό για την κατηγορία αυτή. To Μedley, αποδείχθηκε πολύ οικονομικό, απαιτώντας κατά μέσο όρο 3 λίτρα (ανά 100χλμ.) καυσίμου σε αστικές συνθήκες, ενώ πιεζόμενο σε περιαστικές διαδρομές, με το κοντέρ στο τέρμα του, η κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 3,3 λίτρα ανά 100 χλμ.  

 
  • Γιάννης

    To άρθρο αναφέρεται στο μοντέλο του 2020 ή στο προηγούμενο?

     
    • Mototriti

      Απάντηση: To συγκεκριμένο άρθρο αφορά το μπροηγούμενο μοντέλο. Μπορείτε να διαβάσετε το πρώτο οδηγικό του μοντέλου του 2020 εδώ: https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Piaggio-Medley-125-150-2020-Odhgoyme-sthn-Italia_128155.asp

        4
  • jnb5877

    Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε κι επιμελώς το αποκρύπτετε ή έχετε άγνοια του θέματος αλλά η Piaggio για το συγκεκριμένο της μοντέλο έστειλε επιστολές ανάκλησης που με λίγα λόγια λέει να το φέρετε σιγά σιγά μέχρι το πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο service της εταιρείας γιατί υπάρχει πρόβλημα στο πλαίσιο και χρειάζεται ενισχύσεις γιατί μπορεί να σπάσει.Στον αντίποδα ως δώρο δίνει έναν χρόνο ακόμα εγγύηση κι έτσι γίνεται τριετής.Το αγόρασα το 2016 και το πούλησα το 2017 κιέψαχνα να βρω τον αγοραστή να τον ειδοποιήσω για να μην σκοτωθεί.Να τα λέμε κι αυτά αγαπητό Mototriti για να ενημερώνονται οι υποψήφιοι αγοραστές.

      158

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ