LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Yamaha επιστρέφει δυναμικά στον πόλεμο των superbikes με ένα νέο R1.

Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός τους θα αρκούσε για να στοκάρει με εμπόρευμα ένα μαγαζί υπολογιστών προ δεκαετίας.

Ούτε traction, ούτε wheelie, ούτε launch control: Προορίζεται γιΆ αυτούς που θέλουν να μάθουν να οδηγούν μόνοι τους.

Ο γνωστός V4 65 μοιρών κινητήρας πέρασε από τόσο ψιλό κόσκινο που οι Ιταλοί μηχανικοί κατάφεραν να του βγάλουν 16 επιπλέον άλογα και 2,5 κιλά ροπής!

Πλέον οι Superbikes που μπορούμε να αγοράσουμε εξελίσσονται πρακτικά σε "homologation specials", χάρη στους ολοένα και πιο σφικτούς κανονισμούς του WSBK.

Δέκα 1000άρια Superbikes στους 200 ίππους

Είναι λίγες και εκλεκτές, απαιτούν οδηγικές δεξιότητες και προσφέρουν εκτυφλωτική δύναμη με τη μοναδική ευκαιρία να βλέπεις την καλή σου να παλεύει στις πίστες του παγκοσμίου WSBK.

 

Ανέκαθεν οι Superbike και Supersport κατηγορίες βρίσκονταν στον αφρό του τεχνολογικού κύματος. Τα δισκόφρενα, το ανεστραμμένο πιρούνι, ο ψεκασμός, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι μερικά μόνο παραδείγματα που εξελίχθηκαν και δοκιμάστηκαν στις πίστες πριν περάσουν στην παραγωγή. Όχημα εισόδου τους στην αγορά ήταν, ως επί το πλείστον, η λαμπερή σπορ κατηγορία.

Πλέον οι Superbikes που μπορούμε να αγοράσουμε εξελίσσονται πρακτικά σε "homologation specials". Ο κανονισμός του WSBK απαιτεί οι συμμετέχουσες μοτοσικλέτες να έχουν πουληθεί σε έναν συγκεκριμένο ελάχιστο αριθμό κομματιών για τον δρόμο (ομολογκασιόν), ώστε να δικαιολογούνται ως μοντέλα παραγωγής. Αυτά είναι τα πνευματικά του τέκνα. Όσο μάλιστα οι κανονισμοί του WSBK σφίγγουν τη θηλειά στις επιτρεπόμενες μετατροπές από τις ομάδες σε μια προσπάθεια να περιορίσουν το κόστος τους, τόσο περισσότερο οι εκδόσεις δρόμου πλουτίζουν σε αγωνιστικό εξοπλισμό. Ίσως γιατί τα εξαρτήματα που χτες θα προσέθεταν ως έξτρα, τώρα θα είναι ήδη ομολογκαρισμένα.

Σήμερα τα μέλη αυτής της εκλεκτής κάστας έχουν φτάσει σε τρελά επίπεδα απόδοσης που ξεπερνούν τα 200 ονομαστικά άλογα. Οι δε τιμές τους έχουν τραβήξει κομματάκι την ανηφόρα. Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός τους θα αρκούσε για να στοκάρει με εμπόρευμα ένα μαγαζί υπολογιστών προ δεκαετίας. Όλα αυτά, βέβαια, με αποκλειστικό στόχο να κάνουν αυτές τις μοτοσικλέτες ακόμη πιο ευκολοδήγητες - παρότι έχουν σκαρφαλώσει σε ευστροφία και ιπποδυνάμεις όπου δίχως βοηθήματα θα ήταν σχεδόν μη οδηγήσιμες στον δρόμο.

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ