LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ούτε traction, ούτε wheelie, ούτε launch control: Προορίζεται γι’ αυτούς που θέλουν να μάθουν να οδηγούν μόνοι τους.

Suzuki GSX-R1000 L5 / ABS

Το GSX-R του λίτρου στη σημερινή του μορφή δείχνει να έχει μείνει λίγο πίσω στην εξέλιξη του είδους - αφού δεν έχει αντικατασταθεί από το “επαναστατικό νέο” μοντέλο που συνηθίζεται στην κατηγορία - μα παραμένει ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό εργαλείο. Πόσο; Τα αγωνιστικά του αποτελέσματα το αποδεικνύουν, ακόμη παίρνει νίκες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής.

Στην τελευταία αναβάθμιση παραμένει μια μοτοσικλέτα που δείχνει να μπορεί να έχει νόημα και στον δρόμο, αλλά κρύβει κάτω από τα πλαστικά πλήρη οπλισμό πίστας: Το εκπληκτικό πιρούνι Big Piston Fork της Showa, μονόδρομο συμπλέκτη, ρυθμιζόμενα μαρσπιέ, χρονόμετρο/laptimer. Για κερασάκι έχουμε και τρεις χαρτογραφήσεις με το Suzuki Drive Mode Selector (S-DMS), αλλά και το φρέσκο ABS που προσφέρεται ως επιλογή. Ούτε traction, ούτε wheelie, ούτε launch control: Προορίζεται γι’ αυτούς που θέλουν να μάθουν να οδηγούν μόνοι τους.

Κινητήρας: 4Τ, 4Κ, 2EEK, 16β
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 999
Ισχύς (hp/rpm): 182,5 / 12.000
Ροπή (kg.m/rpm): 11,7 / 10.000
Βάρος (kg): 205 γεμάτο
Τιμή (ευρώ): 14.995 (ABS: 15.995)

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ