LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δηλώνει το παρόν ως η πιο εύχρηστη Superbike για all around χρήση.

Honda CBR1000RR Fireblade

Κουβαλά ένα πολύ βαρύ όνομα από τον γενάρχη CBR900RR Fireblade του 1992. Η οικογένεια ξεκίνησε από τα 893 κ.εκ., πήγε στα 919, στα 929, μετά στα 954 για να φτάσει στα 1000 το 2004. Η σημερινή μορφή του γεννήθηκε το 2008 και έκτοτε απλώς βελτιώνεται διαρκώς. Το 2012, γιορτάζοντας τα 20 του γενέθλια, απέκτησε το πιρούνι Big Piston Fork της Showa. Αισίως στη 14η γενιά του, με ή χωρίς το εξαιρετικό C-ABS, το CBR1000RR μας έρχεται με νέα κυλινδροκεφαλή, νέες εισαγωγές αέρα και επανασχεδιασμένη εξάτμιση, προσθέτει στο οπλοστάσιό του ένα επανασχεδιασμένο μπροστινό φέρινγκ και δηλώνει το παρόν ως η πιο εύχρηστη Superbike για all around χρήση.

Δίπλα του στέκεται περήφανα η έκδοση SP, προσθέτοντας μια τριχρωμία αλά HRC, χρυσαφένιες ζάντες, αναρτήσεις Ohlins και Brembo monobloc. Μαζί με το GSX-R και το RC8 R συνιστούν την παραδοσιακή πτέρυγα της κατηγορίας, αυτή που αντιστέκεται ακόμη στα 150 διαφορετικά ηλεκτρονικά “control” συστήματα.

Κινητήρας: 4Τ, 4Κ, 2EEK, 16β
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 999,8
Ισχύς (hp/rpm): 181 / 12.250
Ροπή (kg.m/rpm): 11,4 / 10.500
Βάρος (kg): 210 γεμάτο
Τιμή (ευρώ): 16.900 (ABS: 20.900)

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ