LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο θρύλος F4 με ένα εκτενές ηλεκτρονικό πακέτο MVICS που παραμετροποιεί τα πάντα.

MV Agusta F4 / R / RR / RC

Η θρυλική F4 της MV Agusta επανέρχεται ανεωμένη, με πλήθος βελτιώσεων για απόδοση από 195 ως 201 ίππους. Στο επίκεντρο ένα εκτενές ηλεκτρονικό πακέτο MVICS που παραμετροποιεί τα πάντα: Ευαισθησία του ride-by-wire γκαζιού, απόκριση κινητήρα, φρένο κινητήρα, traction control, χαρτογραφήσεις. Οι αγωνιστικές βλέψεις συμπληρώνονται με ηλεκτρονική υποβοήθηση στον επιλογέα ταχυτήτων (quick shifter). Στις αναρτήσεις ξεκινάμε με ένα 50άρι Marzocchi πιρούνι και αμορτισέρ της Sachs, στην F4R το αμορτισέρ είναι της Ohlins, σε αμφότερες εκδόσεις μπροστά έχουμε ακτινικές δαγκάνες Brembo M40.

Η κορυφαία έκδοση RR διαθέτει ένα σπέσιαλ πλαίσιο με χειροποίητες κολλήσεις, πανάλαφρες ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρονικές αναρτήσεις της Ohlins και ο κινητήρας με μπιέλες τιτανίου αποδίδει τη μέγιστη ισχύ των 201 ίππων. Εδώ το μπροστινό φρένο ανατίθεται στην κορυφαία σειρά της Brembo, Μ50.

Φέτος παρουσιάστηκε η συλλεκτική έκδοση F4 RC, μια υπερπαραγωγή του αγωνιστικού τμήματος Reparto Corse (=RC) που θα κυκλοφορήσει σε 250 μοναδικά κομμάτια. Στο σπεσιαλάκι της ομολογκασιόν για το WSBK ο κινητήρας έχει πουσαριστεί στα 212 άλογα, φορά εξάτμιση τιτανίου της Termignioni, ειδικά ηλεκτρονικά για αγωνιστική χρήση, ανθρακονημάτινο μονόσελο και οι αναρτήσεις της Ohlins είναι ίδιες με αυτές που τρέχουν στο WSBK, (πιρούνι NIX 30, αμορτισέρ TTX 36) χωρίς ηλεκτρονικές ρυθμίσεις.

Κινητήρας: 4Τ, 4K, 2EEK, 16β
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 998
Ισχύς (hp/rpm): 195 / 13.400 (RR: 201 / 13.600, RC: 212 / 13.600)
Ροπή (kg.m/rpm): 11.3 / 9.600 (RR: 11.6 / 9.600, RC: 11.7 / 9.300)
Βάρος (kg): 191 στεγνό (RR: 190, RC: 175)
Τιμή (ευρώ): 20.900 (R: 22.900, RR:28.500, RC: Δ.Α.)

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ