LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στα πρότυπα των Z το επιθετικό σε σχεδίαση μούτρο. Καλή απόδοση από τον προβολέα με το πολυεδρικό κάτοπτρο, και στη μεγάλη σκάλα.

Θα μπορούσε να είναι και 600. Διαφωνείτε;

Σχεδίαση/Ποιότητα:Το μεγάλο μικρό

Με το πιο προσιτό μονοκύλινδρο Ζ250 να βρίσκεται ήδη στην ελληνική αγορά, στους ώμους του δικύλινδρου Z300 πέφτει ένας ελαφρά διαφορετικός ρόλος, καθώς δείχνει να απευθύνεται σε εκείνους που τα θέλουν όλα και μάλιστα σε μεγάλες δόσεις από μια μοτοσικλέτα με σχετικά μικρό κινητήρα. Πριν από μερικές εβδομάδες είχαμε στα χέρια μας το μονοκύλινδρο 250SL Ninja, το ντυμένο αδελφάκι του Z250. Η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα μας είχε αφήσει απόλυτα ικανοποιημένους από την ποιότητα κατασκευής της η οποία ανταποκρινόταν πλήρως στην προσιτή τιμή με την οποία διατίθεται. 

Μπορείτε να φανταστείτε λοιπόν την ακόμη μεγαλύτερη εντύπωση που μας έκανε το Z300 στο συγκεκριμένο τομέα με μια τιμή που δεν βρίσκεται πολύ μακριά από το μονοκύλινδρο Z. Η προσοχή στην ποιότητα κατασκευής του Z300 είναι κάτι παραπάνω από εμφανής χωρίς να χρειάζεται κάποιος να πλησιάσει κοντά στη μοτοσικλέτα για να το διαπιστώσει. Η άριστη ματ μεταλλική βαφή (!) σε μάσκα, ντεπόζιτο, ουρά και καρίνα συνδυάζεται με μαύρη μεταλλική βαφή, στα υπόλοιπα πλαστικά του Z300, με το αποτέλεσμα να χαρακτηρίζεται αξιοπρόσεκτο. Η αίσθηση απτής ποιότητας επεκτείνεται και στα υπόλοιπα μέρη της μοτοσικλέτας και το Z300 δείχνει ότι δεν έχει να ζηλέψει κάτι σε αυτόν τον τομέα ακόμη και από ακριβότερες και μεγαλύτερες σε κυβισμό μοτοσικλέτες. Με λίγα λόγια μια από τις κορυφαίες σε ποιότητα κατασκευής μοτοσικλέτες, σε αυτή την κατηγορία κυβισμού.

Φυσικά, το πρώτο πράγμα που κλέβει τις εντυπώσεις, το οποίο εμείς αφήσαμε εσκεμμένα δεύτερο, είναι η σχεδίαση του Z300. Η σχεδίαση ακολουθεί σε μεγάλο βαθμό τις γραμμές του 4κύλινδρου Ζ800 και παρουσιάζεται το ίδιο εξωστρεφής και επιθετική συγκεντρώνοντας τα βλέμματα σε κάθε πέρασμα. Σε κάποιες μάλιστα λεπτομέρειες, όπως τα μεγάλα πλαϊνά πλαστικά που «συγχωνεύονται» με την μεγάλη καρίνα και δημιουργούν ένα τεράστιο «Ζ», το Z300 παρουσιάζεται ελαφρώς πιο εντυπωσιακό από τον μεγάλο αδερφό του. Αυτά τα πλαστικά προσθέτουν οπτικά όγκο στο Kawasaki και το κάνουν να μοιάζει πραγματικά με μοτοσικλέτα μεγαλύτερου κυβισμού, κάτι που αντιλαμβάνεται και ο αναβάτης, όταν βρίσκεται πάνω στο Ζ300. Οι μικρές μοτοσικλέτες έπαψαν να είναι πλέον οι φτωχοί συγγενείς των μεγαλύτερων και το δικύλινδρο Kawasaki είναι η καλύτερη απόδειξη.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ