Αλλαγές μεταξύ του Ninja και του Z300 δεν υπάρχουν σε αυτούς τους τομείς και το ατσάλινο πλαίσιο τύπου διαμάντι όπως και το ψαλίδι από το ίδιο υλικό παραμένουν απαράλλαχτα. Το ίδιο ισχύει και για το τηλεσκοπικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 37 χλστ., ενώ διαφορές δεν έχουμε ούτε στο αμορτιστέρ το οποίο ρυθμίζεται σε πέντε θέσεις ως προς την προφόρτιση ελατηρίου. Στα φρένα συνεχίζουμε να βλέπουμε μπροστά έναν δίσκο διαμέτρου 290 χλστ., ο οποίος συνεργάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων, ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί δίσκος διαμέτρου 220 χλστ. που φέρει επίσης διπίστονη δαγκάνα.
Σύμφωνα με την Kawasaki, το Z300 χρησιμοποιεί το μικρότερο σε μέγεθος υψηλών προδιαγραφών ABS στον κόσμο. Η ηλεκτρονική μονάδα προέρχεται από τη Nissin και έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για χρήση σε μοτοσικλέτες είναι 40% μικρότερη σε μέγεθος αλλά και 775 γραμμάρια ελαφρύτερη από το προηγούμενο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας. Στην πράξη το ABS του Ζ300 λειτουργεί γρήγορα και αποτελεσματικά και δεν δημιουργεί κανένα παράπονο με τη λειτουργία του.