LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας

Ο υγρόψυκτος δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας του R3 είναι ένα φρέσκο σχέδιο, σχεδιασμένο για ρεαλιστικές επιδόσεις στον δρόμο και την πίστα. Με μια γεωμετρία κυλίνδρων ιδιαίτερα υπερτετράγωνη, σε διαστάσεις πολύ παραπλήσιες με αυτές του R6, περιμένει κανείς από την ανάγνωση και μόνο των τεχνικών χαρακτηριστικών να είναι ιδιαίτερα ψηλόστροφος. Με τη μέγιστη ισχύ να αποδίδεται στις 10.750 σ.α.λ. και τη μέγιστη ροπή στις 9.000, δε θα μπορούσε να είναι και αλλιώς.

Ο κινητήρας έρχεται εξοπλισμένος με σφυρήλατα έμβολα, αντιτριβικές επεξεργασίες στους κυλίνδρους και αντικραδασμικό άξονα. Στην πράξη κραδασμούς όντως δε νιώσαμε πουθενά, ακόμη κι όταν τον υποβάλαμε σε βασανιστήρια παρατεταμένων 10.000 στροφών.

Τα νούμερά του είναι ικανοποιητικά για 320 κυβικά εκατοστά και εξαρχής ξεχωρίζουμε την λογική της κατανάλωσης, παρότι δεν ήμασταν καθόλου ευγενικοί με το γκάζι και το καθημερινό δρομολόγιο περιελάμβανε κάμποσα χιλιόμετρα εθνικής οδού με τέρμα γυρισμένο δεξιό καρπό ως τα γραφεία μας στο Κρυονέρι.

Ο εξαιρετικός χαρακτήρας που μας απεκάλυψε αυτός ο δικύλινδρος αφήνει άφθονες υποσχέσεις και για την επόμενη χρήση του, που θα είναι σε μια γυμνή μοτοσυκλέτα για την οικογένεια των ΜΤ.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ