Aνεση - Εργονομία
Aνεση - Εργονομία
Aνεση - Εργονομία
Aνεση - Εργονομία
  • Aνεση - Εργονομία
  • Aνεση - Εργονομία
  • Aνεση - Εργονομία
  • Aνεση - Εργονομία

Aνεση - Εργονομία

Η εργονομία στοχεύει σε μια άνετη αλλά ταυτόχρονα σπορ θέση οδήγησης που τοποθετεί τον κορμό του αναβάτη σε ίσια θέση. Το τιμόνι έχει έρθει 20 χιλιοστά πιο κοντά στον αναβάτη για καλύτερη αίσθηση και έλεγχο, η σέλα βρίσκεται στα 790 χιλιοστά ύψος για εύκολη πρόσβαση και χειρισμό, ενώ τα κεντρικά τοποθετημένα μαρσπιέ παρέχουν άριστη στήριξη στα πόδια. Το πλούσιο υλικό της συμπεριφέρεται αρκούντως ευγενικά στα μαλακά μόρια του αναβάτη, ενώ εξίσου άνετο είναι και το τμήμα του συνεπιβάτη-πρέπει να βγάλεις το καπάκι του μονόσελου για να αποκαλυφθεί- αλλά οι γωνίες των ποδιών θα συντομεύσουν την παραμονή του πάνω στο Diavel.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Για την πληροφόρηση του αναβάτη έχει επιστρατευτεί μια έγχρωμη νέα TFT οθόνη 5 ιντσών με υψηλή ευκρίνεια και όλες τις απαιτούμενες ενδείξεις. Προσφέρει δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone μέσω Bluetooth για διαχείριση κλήσεων, μηνυμάτων κειμένου και μουσικής, ή χρήση του για το σύστημα πλοήγησης "Turn By Turn" (διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός) μέσω της εφαρμογής Ducati Link. Η ρύθμιση των παραμέτρων της οθόνης αλλά και των ηλεκτρονικών συστημάτων γίνεται από τα χειριστήρια στο αριστερό μέρος του τιμονιού, ενώ όλοι οι διακόπτες έχουν εντυπωσιακό οπίσθιο φωτισμό.
 

Σελίδα 1Ducati Diavel V4 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!