Η μεγαλύτερη αλλαγή αφορά τον κινητήρα, με τον V4 Granturismo να παίρνει την θέση του δικύλινδρου Testastretta. Ο νέος τετρακύλινδρος V κινητήρας με σειρά ανάφλεξης twin Pulse, περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, έχει χωρητικότητα 1158 κυβικών, ενώ φέρει συμβατικό σύστημα βαλβίδων προσφέροντας το ασύγκριτο πλεονέκτημα των διαστημάτων μεγάλων σέρβις στα 60.000 χιλιόμετρα.
Ο κινητήρας του Diavel αποτελεί ένα απαύγασμα της τεχνολογίας καθώς χρησιμοποιεί σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, το οποίο του επιτρέπει να λειτουργεί ως δικύλινδρος ή ως τετρακύλινδρος κατά περίπτωση. Πιο συγκεκριμένα, οι 2 πίσω κύλινδροι απενεργοποιούνται στο ρελαντί και τις χαμηλές ταχύτητες, για χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπή θερμότητας παράγοντας έναν πιο μπάσο ήχο. Στην πράξη, η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 7,2 λίτρα, ενώ και η θερμοκρασία που φτάνει στον αναβάτη στο σφιχτό αστικό κλοιό είναι σημαντικά μειωμένη. Παράλληλα, το σύστημα εξάτμισης κατέχει περίοπτη θέση στο νέο Diavel, αφού καταλήγει σε τέσσερις απολήξεις, με σαφή αναφορά στους κυλίνδρους του V4 Granturismo.
Επιδόσεις
0 - 50 (δευτερόλεπτα)
1,7
0 - 100 (δευτερόλεπτα)
3,3
60 - 120 με 4η (δευτερόλεπτα)
2,9
100 - 200 (δευτερόλεπτα)
5,7
100-0 (μέτρα)
39,5
Η απόδοση του κινητήρα αγγίζει τους 168 ίππους και τα 12,8 kgm ροπής, ενώ τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου φέρουν 4 χαρτογραφήσεις Sport, Touring, Urban και την νέα Wet, οι οποίες μεταβάλλουν τις παραμέτρους απόδοσης και απόκρισης και μπορούν να ρυθμιστούν σύμφωνα με τις επιθυμίες του αναβάτη. Η σουίτα των ηλεκτρονικών βοηθημάτων είναι κάτι παραπάνω από πλήρης και περιλαμβάνει traction control, wheelie control, cornering ABS, , launch control, cruise control και quick shifter διπλής κατεύθυνσης.