Ducati Superquadro Mono: Τεχνική ανάλυση του νέου κινητήρα
Ducati Superquadro Mono: Τεχνική ανάλυση του νέου κινητήρα
Ducati Superquadro Mono: Τεχνική ανάλυση του νέου κινητήρα
  • Ducati Superquadro Mono: Τεχνική ανάλυση του νέου κινητήρα
  • Ducati Superquadro Mono: Τεχνική ανάλυση του νέου κινητήρα
  • Ducati Superquadro Mono: Τεχνική ανάλυση του νέου κινητήρα

Ducati Superquadro Mono: Τεχνική ανάλυση του νέου κινητήρα

Προέρχεται από τον δικύλινδρο κινητήρα της 1299 Panigale, από τον οποίο κληρονομεί πολλά χαρακτηριστικά, όπως το έμβολο. Αποδίδει 77,5 ίππους, που γίνονται 84,5 με την αγωνιστική εξάτμιση. Η διαδρομή των 62,4 χιλ., του δίνει λόγο διαμέτρου/διαδρομής 1,86, η πιο ακραία τιμή που έχει υπάρξει ποτέ σε μονοκύλινδρο κινητήρα δρόμου. Είναι επίσης ο μονοκύλινδρος κινητήρας με τα μεγαλύτερα διαστήματα συντήρησης: 30.000 χλμ. για έλεγχο και ενδεχόμενη ρύθμιση του διάκενου των βαλβίδων

DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e

Ακολουθεί δελτίο τύπου

Η Ducati επιστρέφει στην παραγωγή ενός μονοκύλινδρου κινητήρα για μοτοσυκλέτες δρόμου, 30 χρόνια μετά τον θρυλικό Supermono 550. Ονομάζεται Superquadro Mono, έχει κυβισμό 659 cc, είναι  Desmo και συστήνεται ως το νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία.
 
Αυτός ο μονοκύλινδρος κινητήρας, σχεδιασμένος με την επιλογή εκλεπτυσμένων υλικών και λύσεων για το κάθε εξάρτημα, βασίζεται στον κινητήρα της Panigale 1299, τον Superquadro 1285 cc, που αντιπροσωπεύει τη μέγιστη εξέλιξη του δικύλινδρου, νόμιμου-για-χρήση-δρόμου (street-legal) κινητήρα της Ducati. O Superquadro Mono κληρονομεί το έμβολο διαμέτρου 116 χιλ. από τον κινητήρα της Panigale, το σχήμα του θαλάμου καύσης, τις βαλβίδες εισαγωγής τιτανίου διαμέτρου 46,8 χιλ., τις βαλβίδες εξαγωγής από χάλυβα 38,2 χιλ. και το δεσμοδρομικό σύστημα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »