EICMA 2023: Suzuki GSX-8R

EICMA 2023: Suzuki GSX-8R

Βασισμένο στην πλατφόρμα του GSX-8S, το GSX-8R έρχεται «ντυμένο» με φαίρνγκ, νέες αναρτήσεις και κλιπ ον έχοντας πιο σπορ χαρακτηριστικά.

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX

Έχοντας ως βάση το γυμνό GSX-8S, η Suzuki παρουσίασε στην EICMA το πιο σπορ GSX-8R. Μπορεί τα δυο μοντέλα να μοιράζονται πλαίσιο και κινητήρα, αλλά το GSX-8R έχει μεγαλύτερο φαίρινγκ, νέες αναρτήσεις και κλιπ ον που φέρνουν τον αναβάτη σε πιο επιθετική θέση οδήγησης.

Να θυμίσουμε ότι τo  δικύλινδρο εν σειρά κινητήριο σύνολο χωρητικότητας 776 κυβικών εκ. αποδίδει 82 ίππους στις 8.500 σαλ. και 78 Nm ροπής στις 6.500 στροφές. Η Suzuki τοποθέτησε τον στοφαλοφόρο άξονα στις 270ο πετυχαίνοντας έτσι χαρακτηριστικά λειτουργίας και ήχο που θυμίζουν V2 κινητήρες. Ο έλεγχος του γκαζιού γίνεται με σύστημα Ride by Wire, ενώ έχουμε 3 διαφορετικές χαρτογραφήσεις που δεν διαφοροποιούνται ως προς τη μέγιστη ιπποδύναμη, αλλά τον τρόπο που αυτή αποδίδεται. Το Traction Control διαθέτει 3 επίπεδα επέμβασης και μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως. Το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων με αμφίδρομο Quickshifter στον standard εξοπλισμό του. Το Low RPM Assist διευκολύνει την εκκίνηση από το μηδέν ενώ το Easy Start εκκινεί τον κινητήρα με ένα σύντομο πάτημα του μπουτόν της μίζας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »