Μετά την παρουσίαση του πρώτου μονοκύλινδρου κινητήρα της μετά από 30 χρόνια πριν μια εβδομάδα, η Ducati αποκάλυψε σήμερα ποιο μοντέλο θα εξοπλιστεί με αυτόν. Ο λόγος για το Hypermotard 698 Mono, το νέου Supermotard της Ducati.
Ο κινητήρας προέρχεται από τον Superquadro 1285cc του Panigale 1299 και αποδίδει 77,5 ίππους στις 9.750 σ.α.λ. και 63 Nm ροπής στις 8.000 σ.α.λ. Βασικό σε αυτόν τον κινητήρα είναι ότι χρειάζεται αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χιλιόμετρα και στα 30.000 χλμ. θέλει έλεγχο και ενδεχόμενη ρύθμιση του διάκενου των βαλβίδων. Περισσότερες λεπτομέρειες για τον κινητήρα μπορείτε να δείτε εδώ.
Το πλαίσιο είναι ατσάλινο τύπου Trellis, ενώ το αλουμινένιο ψαλίδι ζυγίζει μόλις 3,9 κιλά, αυξάνοντας την ακαμψία και μειώνοντας το βάρος. Το μήκος του (572mm) επιτρέπει στο μεταξόνιο να παραμείνει στα 1443mm, για καλύτερο χειρισμό.
Στο μπροστινό βρίσκουμε ένα αλουμινένιο πιρούνι 45mm από τη Marzocchi, πλήρως ρυθμιζόμενο με διαδρομή 210mm και πίσω ένα επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο μονοσόκ αμορτισέρ με διαδρομή 240mm. Το σταμάτημα της μοτοσυκλέτας αναλαμβάνουν ένας δίσκος 330mm μπροστά με δαγκάνα Brembo και ένας δίσκος 245mm πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα Brembo, οι οποίοι συνεργάζονται με Cornering ABS από την Bosch. Οι ελαφριές χυτές ζάντες είναι 17” και ντύνονται με τα Pirelli Diablo Rosso IV, σε διασστάσεις 120/70 μπροστά και 160/60 πίσω.
Η σέλα βρίσκεται 904mm πάνω από το έδαφος, αλλά μπορεί να χαμηλώσει μέχρι τα 889mm με το αντίστοιχο αξεσουάρ, ενώ το Hypermotard 698 σταματάει τη ζυγαριά στα 151 κιλά με το ντεπόζιτο των 12 λίτρων άδειο. Σχεδιαστικά, η νέα Ducati ακολουθεί επιθετικές και κοφτές γραμμές, από τον LED προβολέα μπροστά μέχρι την ελαφρώς ανασηκωμένη ουρά πίσω και χρωματικά διατίθεται στον κλασσικό κόκκινο χρωματισμό της Ducati, με την έκδοση REV να αποκτά τον χρωματισμό “Graffiti”.
Στο κομμάτι του εξοπλισμού, η Hypermotard 698 έχει Riding Modes, Traction Control, Wheelie Control, Engine Brake Control, Brake Light, Power Launch, Quickshifter Up/Down, φουλ LED φωτισμό, αλουμινένια μπάρα τιμονιού και το Cornering ABS. Ο χειρισμός όλων αυτών γίνεται μέσω μιας TFT οθόνης, με το χειρισμό της να γίνεται από τους διακόπτες στα αριστερά του τιμονιού.
Η τιμή της και η διαθεσιμότητα στην Ελλάδα δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα.