Με λίγα λόγια, το πρώτο που θα πει ο απρόσεκτος οδηγός που ξάπλωσε εσένα και την καλή σου στην άσφαλτο είναι ότι δε σε είδε. Δεν πρόκειται παρά για μια απλή δικαιολογία τις περισσότερες φορές, αλλά καλό είναι κι εμείς να φροντίζουμε όσο το δυνατόν περισσότερο να γινόμαστε αντιληπτοί, ακόμη και από τους απρόσεκτους.
Με τις παρακάτω συμβουλές, θα καταφέρετε, λοιπόν, να μειώσετε τις πιθανότητες να ακούσετε κι εσείς αυτό το εκνευριστικό «συγγνώμη, φιλαράκι, δε σε είδα».
· Επιλέξτε μια μοτοσικλέτα (ή scooter) σε έντονο χρωματισμό. Το μαύρο μπορεί να είναι το πιο «κακό» χρώμα, αλλά δε βοηθά στην ορατότητα, ειδικά το βράδυ.
· Το ίδιο ισχύει και για τον εξοπλισμό σας. Ειδικά τα κράνη και τα μπουφάν διατίθενται σε δεκάδες χρώματα – κάποια από αυτά είναι εντυπωσιακά και εξασφαλίζουν όχι μόνο ότι θα γίνετε αντιληπτός από τους άλλους, μα και μοναδικό στιλ.
· Φροντίστε, επίσης, το μπουφάν, το παντελόνι και οι μπότες σας να διαθέτουν ανακλαστικά σημεία. Το ίδιο ισχύει και για τα αδιάβροχά σας. Η σημασία τους είναι μεγάλη και θα πρέπει να δίνεται βάση σε αυτά κατά την επιλογή του ρουχισμού σας.
· Ανακλαστικά σημεία μπορείτε να τοποθετήσετε και στη μοτοσικλέτα σας. Στο εμπόριο κυκλοφορούν ειδικές ταινίες, οι οποίες μπορούν να τοποθετηθούν στις ζάντες των τροχών.
· Αποφύγετε τα «τυφλά σημεία» των αυτοκινήτων. Οι προσπεράσεις σας θα πρέπει να είναι άμεσες και να μη μένετε για ώρα πίσω ή διαγώνια από το αυτοκίνητο.
· Τα φρένα σας μπορούν να αποκτήσουν μία ακόμη λειτουργία, εκτός από το να σταματήσουν τη μοτοσικλέτα σας. Τσιμπώντας τα σε τακτά χρονικά διαστήματα, ανάβει το φως στο πίσω μέρος και τραβάτε την προσοχή του αυτοκινήτου που βρίσκεται πίσω σας. Έτσι, και σας βλέπει σίγουρα και δεν ξεχνά ότι βρίσκεστε μπροστά του.
· Χρησιμοποιήστε τα αλάρμ σας. Ειδικά σε περιπτώσεις διήθησης (ή, πολύ περισσότερο, όταν κινείστε ανάμεσα σε αυτοκίνητα σε συνθήκες μειωμένης ορατότητας, όπως η βροχή), δύο φωτάκια που αναβοσβήνουν τραβούν πάντοτε την προσοχή.
· Και η κόρνα, τέλος, μπορεί να σας βοηθήσει, αρκεί να τη χρησιμοποιείτε με φειδώ. Ειδοποιήστε τον οδηγό που βρίσκετε μπροστά σας ή στη διασταύρωση ότι έρχεστε. Ειδικά αν ψάχνεται, οι πιθανότητες να σας έχει δει είναι λίγες.
Royal Enfield Shotgun 650 by Icon Motorsports: Η πιο «απόλυτη» Enfield μέχρι σήμερα
Επαναφέρει την KLE η Kawasaki;
BMW R 12 S: Κλασική μόνο στην όψη, με boxer 1.170 κ.εκ. 109 ίππων και keyless
Μεταλλικά τακάκια Newfren: Καθαρίζουν και λειαίνουν τους δίσκους
Kymco Micare 125: “Eργάτης” πόλης με μόλις 1.945 ευρώ
Ορίστε από πού βγήκε η ονομασία «παπάκι» (+video)
Scooter2Dakar: Με SYM ADX 300 για 8.000 (αφιλόξενα) χιλιόμετρα
X-Brake Δισκόπλακες Μοτοσυκλέτας, Scooter, Παπιού, ATV
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr