H Honda αύξησε τον κυβισμό και την ισχύ στο ολοκαίνουργιο Africa Twin 1100, εξοπλίζοντας το παράλληλα με οθόνη αφής 6,5 ιντσών και ρίχνοντας το φρεσκαρισμένο στην μάχη των mega on-off.
Η Honda το είπε και το έκανε, παρουσιάζοντας επίσημα το νέο Honda Africa Twin 1100. Όπως είχαμε πει πολλάκις, η Honda αύξησε τον κυβισμό της μοτοσυκλέτας στα 1100 κυβικά, με περισσότερη ισχύ από τον κινητήρα που ανέρχεται στους 102 ίππους. Ας το δούμε αναλυτικά όμως.
Η Honda Africa Twin 1100 του 2020 έρχεται σε δύο εκδόσεις: Την «απλή» και την Adventure Sports. Οι αλλαγές που έχουν γίνει στην μοτοσυκλέτα είναι πολλές και σημαντικές. Φυσικά η μεγαλύτερη αλλαγή έχει να κάνει με το μοτέρ, καθώς ο δικύλινδρος κινητήρας φτάνει τα 1.084 κ.εκ., αποδίδοντας 102 ίππους και 10,6 kgm ροπής. Οι αλλαγές που έγιναν στον κινητήρα είναι μια νέα κυλινδροκεφαλή, νέος χρονισμός και βύθισμα βαλβίδων αλλά και καινούργια σώματα ψεκασμού και εξάτμιση. Ο σιγαστήρας περιλαμβάνει βαλβίδα που ελέγχεται ηλεκτρονικά, για βελτιστοποίηση της απόδοσης στις υψηλές στροφές αλλά και καλύτερο ήχο στα χαμηλά.
Στο χειροκίνητο κιβώτιο, οι σχέσεις ανανεώθηκαν και τα γρανάζια φτιάχτηκαν από νέο υλικό για μείωση βάρους. Στους κινητήρες με DCT, έγινε αλλαγή των χαρτών «S» και η μοτοσυκλέτα ανεβάζει σχέση σε περισσότερες στροφές και κατεβάζει νωρίτερα, για πιο επιθετική οδήγηση. Παράλληλα, ο διακόπτης «G» βελτιώνει την λειτουργία και την πρόσφυση σε εκτός δρόμου συνθήκες, ενώ το κιβώτιο συνεργάζεται με αισθητήρες κλίσης και IMU για την βελτιστοποίηση των αλλαγών.
Μεγάλη αναβάθμιση αποτελεί η ενσωμάτωση αισθητήρα IMU 6 αξόνων, που βρίσκεται στο κέντρο της μοτοσυκλέτας και τροφοδοτεί με δεδομένα όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα. Το ABS είναι τύπου Cornering, ενώ σε άλλα ηλεκτρονικά βοηθήματα συναντάμε traction control, έλεγχο σούζας και ανύψωσης πίσω τροχού. Το πλαίσιο της Africa είναι ανανεωμένο, για μικρότερο βάρος και φέρει υποπλαίσιο αλουμινίου. Νέο είναι το ψαλίδι, ενώ η ανάρτηση προέρχεται από την Showa και φέρει νέες ρυθμίσεις. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 226 κιλά πλήρης υγρών, με απόσταση 250 χιλιοστών από το έδαφος.
Επιπλέον, η εμφάνιση της μοτοσυκλέτας είναι ανανεωμένη, ενώ συναντάμε TFT οθόνη ενδείξεων 6,5 ιντσών με λειτουργία αφής, που φέρει Apple CarPlay για διασύνδεση με iPhone.
H «μεγάλη» έκδοση της μοτοσυκλέτας, η Africa Twin 1100 Adventure Sports, επωφελείται από όλες τις αλλαγές του μοντέλου, μαζί φυσικά και με τις δικές της, ειδικότερες μεταβολές. Πιο συγκεκριμένα, το μοντέλο φέρει ρυθμιζόμενη ζελατίνα, χαμηλότερη σέλα και ειδική σχεδίαση στα προστατευτικά πλαστικά. Το Adventure Sports φέρει ρεζερβουάρ 24,8 λίτρων, φώτα ημέρας LED με φώτα στροφής, cruise control, θερμαινόμενα γκριπ και παροχή ρεύματος.
Στα ηλεκτρονικά, έχουν γίνει οι απαραίτητες ρυθμίσεις για την βελτιστοποίηση της συμπεριφοράς εκτός δρόμου, μαζί με μία επιπλέον riding mode με την ονομασία Off-Road, δίπλα στις στάνταρ Tour, Urban και Gravel. Παράλληλα, ο αναβάτης έχει στην διάθεσή του δύο παραμετροποιήσιμες Riding Modes για να τις ρυθμίσει στα μέτρα του. Παράλληλα, οι τροχοί της Adventure Sports εξοπλίζονται με ελαστικά χωρίς αεροθάλαμο για ακόμη ευκολότερη χρήση.
To μοντέλο είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, εδώ μπορείτε να δείτε τις εκδόσεις και τις τιμές του κάνοντας ένα κλικ εδώ.