Ο άμεσος ψεκασμός καυσίμου είναι μια τεχνολογία που έχει βρει πρόσφορο έδαφος στον χώρο του αυτοκινήτου, αφού διευκολύνει κατά πολύ την μείωση των ρύπων και την επίτευξη καλύτερης καύσης στον κινητήρα. Ωστόσο, μέχρι τώρα τουλάχιστον, δεν τον έχουμε δει ακόμα σε μοτοσυκλέτες. Αυτό παίζει να αλλάξει σύντομα, αν η Honda πραγματοποιήσει όσα σχεδιάζει: Την χρήση συστήματος άμεσου ψεκασμού στο Africa Twin.
Δείτε τις εικόνες: Πρόκειται για σχέδια που έκαναν την εμφάνισή τους σε βρετανικές πηγές. Η μορφή μιας Africa Twin διακρίνεται ξεκάθαρα ως «βάση» για την φιλοξενία των τεχνικών λεπτομερειών, οι οποίες είναι πάρα πολύ αναλυτικές και αρκούντως αποκαλυπτικές.
Τα σχέδια αναφέρονται σαφώς σε κινητήρα σε σειρά και τα επιπλέον εξαρτήματα είναι εμφανή. Πάνω στην κεφαλή του μοτέρ, φαίνεται η αντλία υψηλής πίεσης που είναι απαραίτητη για ένα σύστημα άμεσου ψεκασμού, που παίρνει κίνηση από τον εκκεντροφόρο. Η σύνδεσή της με την αντλία χαμηλής πίεσης, που φιλοξενείται στο εσωτερικό του ρεζερβουάρ φαίνεται επίσης, όπως και η τοποθέτηση των μπεκ καυσίμου.
H λειτουργία ενός συστήματος άμεσου ψεκασμού προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα, στην σημερινή εποχή που είναι πολύ απαιτητική στις προδιαγραφές ρύπων. Εκτός του ότι ο χρονισμός και η ποσότητα του καυσίμου μπορεί να ελεγχθεί σε τεράστιο βαθμό, η είσοδος αέρα και μόνο από την εισαγωγή μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για «σάρωση» του θαλάμου καύσης από τα αέρια του προηγούμενου κύκλο, κάνοντας ακόμα πιο «καθαρή» την καύση του επόμενου και καταλύοντας τα εξερχόμενα αέρια.
Σύμφωνα με τις βρετανικές πηγές που αποκάλυψαν την πληροφορία, δεν είναι βέβαιο ότι θα προλάβουμε να δούμε την νέα τεχνολογία αμέσως, δηλαδή στην Africa 1100 του 2020, όπως δεν αποκλείεται κιόλας. Ωστόσο, οι Βρετανοί θεωρούν σίγουρο ότι η τεχνολογία θα μπει οπωσδήποτε σε μελλοντικούς κινητήρες, αφού θα είναι ο μόνος τρόπος να περιορίσουν και άλλο τους ρύπους… Περιμένουμε περισσότερα.