Αν η Honda δεν ήξερε να κατασκευάζει μοτοσυκλέτες που να σε κερδίζουν με την πρώτη ματιά, δεν θα ήταν στη θέση που είναι τώρα. Με το που περνάει το βλέμμα σου από τη GB350S, δεν μπορείς να μη μείνεις να την περιεργαστείς. Το τεπόζιτο γυαλίζει και στο παραμικρό φως, όπως μόνο τα μεταλλικά μπορούν, και το χρώμα PucoBlue του μοντέλου δοκιμής μας δεν συναντιέται σε άλλη μοτοσυκλέτα. Όλα τα μηχανικά μέρη είναι βαμμένα σε μαύρο ματ χρώμα και οι χρωμιωμένες λεπτομέρειες κάνουν πολύ ωραίες αντιθέσεις. Χρωμιωμένα είναι και τα «λέπια» του μονοκύλινδρου κινητήρα που μαρτυρούν την αερόψυκτη φύση του, αν συνεπήρε κάποιον τόσο πολύ η εικόνα που δεν πρόσεξε την απουσία του ψυγείου. Δεν ξεχνάμε πως πρόκειται για μια κλασική γυμνή σπορ μοτοσυκλέτα, η οποία δεν έχει τίποτα τολμηρό πάνω της, αλλά διατηρεί τις σχεδιαστικές αξίες του μοτοσυκλετισμού και τις επαυξάνει με ποιότητα κατασκευής υψηλότατου επιπέδου, που αξίζει το όνομα Honda με μεταλλικούς χαρακτήρες στο ρεζερβουάρ και την πολυπόθητη φράση «Made in Japan» που τη χαρακτηρίζει. Η προσοχή στη λεπτομέρεια γίνεται αντιληπτή κάθε φορά που ξεπαρκάρεις: απολαμβάνεις να ακούς το μεταλλικό «κλανγκ», που κάνει το σταντ όταν επιστρέφει στη θέση του. Όλα τα παραπάνω μάς δίνουν την εικόνα μιας μοτοσυκλέτας που βασίζεται μεν στο παρελθόν με την απλότητα του σχεδιασμού της, αλλά πατάει γερά στο σύγχρονο παρόν, το οποίο δεν συγχωρεί κατασκευαστικά σφάλματα και φτηνές λύσεις.