Στο δρόμο

Στο δρόμο
2 Φωτογραφίες »

Αυτή η «μαγική» ικανότητα μιας Honda να σε κάνει να νομίζεις ότι την ξέρεις χρόνια είναι και ο κύριος λόγος που έχει την ικανότητα να μεταμορφώνει κάθε διαδρομή σε μια ήρεμη και απολαυστική μετακίνηση, ακόμα κι αν ο αναβάτης βιάζεται. Ο κινητήρας ξεκινάει με ελάχιστο γκάζι κι από τα πρώτα μέτρα αισθάνεσαι ότι οδηγείς ένα ...χαλί με ρόδες. Ακόμα κι αν προσπαθήσεις να ξεκινήσεις άτσαλα και και σε ολισθηρό οδόστρωμα, ο ψεκασμός του κινητήρα και ο συμπλέκτης θα εξομαλύνουν την εκκίνηση, χωρίς να χρειαστεί να επέμβει το TractionControl. Το τελευταίο μάλιστα έπρεπε να προσπαθήσουμε πολύ για να διαπιστώσουμε ότι πράγματι είναι εκεί (λες κι η λυχνία θα μας έλεγε ψέμματα) και δεν θα μπορούσες ποτέ να πεις ότι παρεμβαίνει αλλά καθησυχάζει. Αντίστοιχη είναι και η λειτουργία του ABS, το οποίο «συναντήσαμε» μερικές φορές, μιας που το φρενάρισμα απαιτεί ένα ζόρι παραπάνω στη μανέτα και στο λεβιέ. Παρόλα αυτά, ούτε αυτό κλωτσάει, διαμαρτύρεται ή τρομάζει τον αναβάτη, αλλά εξασφαλίζει το αυτονόητο: ότι θα σταματήσεις εκεί που πρέπει. Η βόλτα …συγγνώμη, η καθημερινή μετακίνηση γίνεται παιχνιδάκι χάρη στις πολύ μικρές διαστάσεις της μοτοσυκλέτας και στο κόψιμο του τιμονιού είναι εντυπωσιακά μεγάλο. Ο πίνακας οργάνων διαθέτει αναλογικό ταχύμετρο με «κολλημένη» μια οθόνη LCD με όλες τις έξτρα πληροφορίες. Καλοδεχούμενες οι ενδείξεις σχέσης, που θα βολέψει κυρίως τους αρχάριους αναβάτες, και στάθμης καυσίμου, η οποία κατεβαίνει πολύ αργά, μιας που η μικρή GB σε βάζει να οδηγείς τόσο χαλαρά που σχεδόν ξεχνιέσαι. Συγκεκριμένα καταναλώνει μόλις 3,5 λίτρα/100χλμ και με χαλαρή οδήγηση εύκολα μπορεί να πέσει κι άλλο. Η μοτοσυκλέτα δοκιμής μας διέθετε και έξτρα μάσκα κάλυψης προβολέα, η οποία προσέφερε πόντους μόνο στην αισθητική, αλλά και προβολείς ομίχλης, οι οποίοι βοήθησαν το να γινόμαστε ορατοί ευκολότερα από άλλους οδηγούς καθώς και το να βλέπουμε πιο σωστά σε κλειστούς δρόμους τη νύχτα, με το «άνοιγμα» της φωτεινής δέσμης.

Οι αναρτήσεις λειτουργούν υποδειγματικά για το μέγεθος της μοτοσυκλέτας, απορροφώντας κάθε μικρό κραδασμό, αλλά ταυτόχρονα προσφέροντας πολύ υψηλά επίπεδα ευκινησίας σε απότομες αλλαγές κλίσης και σταθερότητας σε μεγάλες ταχύτητες. Τα ελαστικά είναι αυτά που ταιριάζουν σε μια Honda και συμπληρώνουν την πολύ καλή εικόνα των αναρτήσεων με υψηλά επίπεδα πρόσφυσης σε άσφαλτο κάθε είδους: τόσο υψηλά που ―παρά τα ελαστικά δρόμου και τις χυτές ζάντες― μπήκε και σε ένα μικρό χωματόδρομο, κάνοντας «προπόνηση» για την προσέλευση σε μια παραλία το καλοκαίρι, έργο που έφερε σε πέρας με επιτυχία. Στον αντίποδα, η διέλευση από εθνική οδό, παρόλο που θα ήθελες να γίνεται πιο γρήγορα, σου αφήνει τόσο θετικά συναισθήματα που σε κάνει να θέλεις και περισσότερα: βόλτες, εκδρομές και μικρά ταξίδια εκτός πόλης. Η GB350S τα μπορεί όλα αυτά.
 

Σελίδα 1Honda GB 350 S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY
VOGE