O κινητήρας τής GB350S είναι μονοκύλινδρος με χωρητικότητα 348 κ.εκ. Ο «ελέφαντας στο δωμάτιο» είναι οι 21 ίπποι του, οι οποίοι οφείλονται αφενός στην αερόψυκτη φύση του και αφετέρου στην επιλογή τής Honda να τον κάνει όσο πιο ήρεμο μπορούσε με διαδρομή εμβόλου 90,5 mm, 29% μεγαλύτερη από τη διάμετρό του, επιλογή που δίνει πάντα περισσότερη ροπή σε χαμηλότερες στροφές λειτουργίας. Έτσι η μέγιστη ιπποδύναμη αποδίδεται στις μόλις 5.500 σ.α.λ. και η ροπή των 29 Nm στις 3.000 σ.α.λ., γεγονότα που ο αναβάτης δεν θα μπορέσει να εξακριβώσει, μιας που το μικτό πολυόργανο δεν διαθέτει στροφόμετρο. Παρόλα αυτά τόσο γλυκιά και θετική είναι η λειτουργία του, που μπορείς να πηγαίνεις ακόμα και με δύο σχέσεις πάνω και να επιταχύνεις χωρίς κομπιάσματα ή «λόξυγγα», απλά με πιο αργό ρυθμό. Συγκεκριμένα, από στάση φτάνει στα «αστικά» 50 χλμ/ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα, στα 80 χλμ/ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα και για τα 100 χλμ/ώρα χρειάζεται ακριβώς 14 δευτερόλεπτα, γεγονός που δείχνει ότι όσο οι απαιτήσεις σε ταχύτητα ανεβαίνουν τόσο η μικρή GB δείχνει ότι ο στόχος της είναι το πιο χαλαρό commuting. Ταυτόχρονα, ειδική μνοία αξίζει στον ήχο της, ο οποίος είναι από τους καλύτερους που έχουμε μέχρι τώρα ακούσει από μοντέλο παραγωγής χωρίς έξτρα εξάτμιση: γεμάτος και μπάσος, χωρίς να γίνεται ενοχλητικός, ενίοτε και με σκασίματα από την εξάτμιση στα κατεβάσματα και στο ελευθέρωμα του γκαζιού, που ταιριάζει γάντι με το μονοκύλινδρο σύνολο. Ο ψεκασμός είναι τόσο βελούδινος που με σταθερό γκάζι η μοτοσυκλέτα μπορεί να λειτουργήσει και ως ...μετρονόμος, ενώ όταν ζεσταθεί και σταματήσεις σε ένα φανάρι, οι στροφές πέφτουν τόσο πολύ που νομίζεις ότι μπορείς να μετρήσεις τις πιστονιές. Όσον αφορά το κιβώτιο, θα μπορούσαμε και να μην πούμε τίποτα, μιας που ακολουθεί τη «βουτυρένια» παράδοση της Honda: υπόδειγμα θετικότητας αλλά με απαλές μεταβάσεις, συνεργάζεται άψογα με τον υποβοηθούμενο συμπλέκτη που εύκολα θα τον μπέρδευες με υδραυλικό. Ταυτόχρονα, η λειτουργία περιορισμένης ολίσθησης διώχνει το άγχος για το τι θα ακολουθήσει μετά από τυχόν απότομο κατέβασμα.