Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
2 Φωτογραφίες »

Η φύση και ο τρόπος λειτουργίας του μηχανικού συνόλου ενδεχομένως να ελάφρυναν λίγο τις υποχρεώσεις της ομάδας κατασκευής της GB350S. Κινητήρας και κιβώτιο τοποθετούνται στην αγκαλιά ενός ατσάλινου σωληνωτού πλαισίου, που αφενός προσφέρει την απαραίτητη ακαμψία, ώστε να είναι σταθερό στις στροφές, και την ίδια στιγμή διατηρεί ένα ίχνος ενδοτικότητας, ώστε να ταιριάζει με τη φύση και την παρουσία της μοτοσυκλέτας στο δρόμο. Οι τροχοί είναι διαμέτρου 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, διαστάσεις που αποπνέουν σιγουριά και συγχωρούν σφάλματα χειρισμού, και αντίστοιχα η διαδρομή των αναρτήσεων είναι 106 mm μπροστά και 120 mm πίσω. Το μπροστινό πιρούνι είναι συμβατικό τηλεσκοπικό, ενώ το πίσω μέρος αναρτάται όχι σε ένα αλλά σε δύο αμορτισέρ. Για το φρενάρισμα φροντίζουν δύο δίσκοι, ο μπροστινός διαμέτρου 310 mm με δαγκάνα δύο εμβόλων και ο πίσω 240 mm με δαγκάνα ενός εμβόλου, οι οποίοι επιτυχάνουν ακινητοποίηση από τα 100 χλμ/ώρα σε 48 μέτρα, νούμερο καλό για την κατηγορία. Θα μπορούσε να προσφέρει πολύ μεγαλύτερο αίσθημα σιγουριάς, αν το αρχικό δάγκωμα ήταν ελαφρώς πιο σφιχτό, αλλά σε καμία περίπτωση δεν προξενεί άγχος ή ανασφάλεια. Ο αναβάτης της GB350S είναι ο τύπος που ευχαρίστως θα ανταλλάξει το πολύ δυνατό φρενάρισμα και την απόλυτη ακαμψία στις στροφές με την άνεση του να πέφτεις σε μια λακούβα και να μη γκρινιάζουν οι μεσοσπονδύλιοι δίσκοι σου. Έτσι είναι άκρως καλοδεχούμενη η συμπεριφορά τού συνόλου που ξεκαθαρίζει ευθύς αμέσως ότι θα δώσει έμφαση στην άνεση και στη συγχώρεση των σφαλμάτων, στοιχεία που θα εκτιμήσει ο νέος αναβάτης αλλά και ο πιο έμπειρος που έχει ενδεχομένως κουραστεί από τις απαιτήσεις μιας πιο γρήγορης και απόλυτης μοτοσυκλέτας.

 

Σελίδα 1Honda GB 350 S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY
VOGE