Hyosung Bobber 300: “Born to be wild” στα 300κ.εκ
Hyosung Bobber 300: “Born to be wild” στα 300κ.εκ
Hyosung Bobber 300: “Born to be wild” στα 300κ.εκ
Hyosung Bobber 300: “Born to be wild” στα 300κ.εκ
Hyosung Bobber 300: “Born to be wild” στα 300κ.εκ
Hyosung Bobber 300: “Born to be wild” στα 300κ.εκ
Hyosung Bobber 300: “Born to be wild” στα 300κ.εκ
  • Hyosung Bobber 300: “Born to be wild” στα 300κ.εκ
  • Hyosung Bobber 300: “Born to be wild” στα 300κ.εκ
  • Hyosung Bobber 300: “Born to be wild” στα 300κ.εκ
  • Hyosung Bobber 300: “Born to be wild” στα 300κ.εκ
  • Hyosung Bobber 300: “Born to be wild” στα 300κ.εκ
  • Hyosung Bobber 300: “Born to be wild” στα 300κ.εκ
  • Hyosung Bobber 300: “Born to be wild” στα 300κ.εκ

Hyosung Bobber 300: “Born to be wild” στα 300κ.εκ

- V-Twin κινητήρας με 29,4 ίππους.
- Bobber στυλ με LCD οθόνη.
- Τετραπίστονη δαγκάνα & ABS της Bosch.
- Με 44 χρόνια ιστορίας.

HYOSUNG: Korean Technology V-Twin Motorcycles

V-Twin κινητήρας με 29,4 ίππους

Με το που γυρνάς το κλειδί και πατάς το μαγικό κουμπί της μίζας, η Hyosung Bobber 300, γουργουρίζει σε ήχους V-Twin 60ο, με τον 8-βάλβιδο (4 βαλβίδες ανά κύλινδρο), υγρόψυκτο  κινητήρα των 296κ.εκ αποδίδοντας 29,4 ίππους στις 8.500σ.α.λ και με ροπή που ανέρχεται στα 25,5Nm στις 6.500 στροφές ανά λεπτό. Η τροφοδοσία του γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού αποδίδοντας στις υψηλές στροφές πιο καλά. Τα αυτιά σου γεμίζουν ευχάριστες μελωδίες V2 μεταλλικών κρούσεων, καθώς σε ωθεί να περιστρέψεις το δεξί γκρίπ γενναία, κάνοντας τα 0-100 χιλιόμετρα την ώρα σε 9 δευτερόλεπτα. Σε ένα αξιοπρεπέστατο νούμερο θα κυμανθεί η μέτρηση των 0-50χλμ/ώρα με 2,63 δευτερόλεπτα και οι ρεπρίζ των 50 χιλιομέτρων έως τα 100 να έρχονται σε 6,23 δευτερόλεπτα. Τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν ευχάριστα, γρήγορα και κινείσαι με 130 χιλιόμετρα την ώρα χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς. Ξεπερνώντας τα 150χλμ/ώρα ως τελική ταχύτητα, σε αυτή εκεί την περιοχή θα φανερώσει μία μικρή ενόχληση συντονισμών, χωρίς όμως μας να επηρεάζουν. Ο V2 όσο και να πιεστεί, δεν θα καταναλώσει πάνω από 5 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα, διανύοντας με ένα γέμισμα κοντά στα 250 χιλιόμετρα, με το 12,5 λίτρων ρεζερβουάρ.

Bobber στυλ με LCD οθόνη

Αποπνέοντας μια δόση από άλλη δεκαετία, τα Bobber στοιχεία είναι εμφανής, όπως ο στρόγγυλος κλασικός προβολέας αλογόνου, τα πορτοκαλί φλας, οι λαστιχένιες φυσούνες στα μπροστινά καλάμια, το κλασσικό κενό που δημιουργεί η σέλα με το ρεζερβουάρ σε σχήμα δάκρυ και η φρέσκια νότα που δίνει το LED φανάρι σε σχήμα χελώνας. Τα γραφικά που είναι τοποθετημένα στα πλαϊνά της σημεία, υποδηλώνουν τον χαρακτήρα της ως Bobber V60. To Retro ύφος που έχει το εκμοντερνισμένο όργανο, φέρει μία μικρή LCD οθόνη, απεικονίζοντας στάθμη καυσίμου, θερμοκρασία κινητήρα, ταχύμετρο, μερικό και ολικό χιλιομετρητή. Ακριβώς δίπλα συναντάμε τις ενδεικτικές λυχνίες της νεκράς ταχύτητας, μεγάλα φώτα, τσεκ κινητήρα, τσεκ ABS και ένδειξη φλας. Το πάνελ συμπληρώνεται από ένα αναλογικό στροφόμετρο με τα δύο κουμπιά λαστιχένιας επικάλυψης, να κινούμαστε στην LCD οθόνη. Οι διακόπτες των χειριστηρίων παρέχουν καλή εργονομική διάταξη, αφήνοντας μαλακή αίσθηση στους χειρισμούς τους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τετραπίστονη δαγκάνα & ABS της Bosch

Ως άλλοτε μικρός «Γολιάθ», πετάγεται στην εκκίνηση μπροστά από άλλα οχήματα, καθώς η ροπή έρχεται από τις χαμηλές στροφές και κορυφώνεται στις υψηλές. Το Bobber 300 ελίσσεται με μεγάλη ευκολία στους ρυθμούς της πόλης, μιας και το μικρό μέγεθος του, βοηθάει σε αυτό. Το μήκος της είναι στα 2.080χλστ, το πλάτος σε 750χλστ, το ύψος στα 1.050 και η απόσταση έδαφος έως τη σέλα είναι στα 710 χιλιοστά. Η κύλιση που μας μεταφέρουν στα γκρίπ οι τροχοί από χυτό αλουμίνιο των 16 ιντσών μπροστά, με διαστάσεις 120/80 και πίσω ο τροχός των 15 ιντσών με διάσταση 120/80, φιλτράρουν τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων πολύ καλά  λόγω μεγάλου προφίλ. Μπροστά συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή των 136 χιλιοστών και πίσω δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, ως προς τη προφόρτιση ελατηρίου, με διαδρομή 67 χιλιοστά. Ως γνωστόν, τα ξαφνικά φρένα, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι στους οδηγούς δίκυκλων, για αυτό και είναι εξοπλισμένο με δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, αποφεύγοντας ανεπιθύμητες καταστάσεις. Την έγκαιρη ακινητοποίηση αναλαμβάνει ένας δίσκος των 270 χιλιοστών με τετραπίστονη δαγκάνα μπροστά και πίσω μία διπίστονη δαγκάνα με έναν δίσκο των 250 χιλιοστών. Το συνολικό βάρος της Bobber 300 που φέρει στους ώμους του το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, είναι τα 172 κιλά (πλήρες υγρών). Σε φρένα πανικού είδαμε ότι ακινητοποιείται σε 42,12 μέτρα από τα 100 χιλιόμετρα στα 0.

Με 44 χρόνια ιστορίας

Ως μέλος του ομίλου KR Motors μετράει ήδη 44 χρόνια ιστορίας, ιδρύοντας δικό μτης τμήμα έρευνας και ανάπτυξης στο Hamamatsu της Ιαπωνίας. Το 2020 σύναψε συμφωνία με την Hyundai Motor Group και την LG Corporation βάζοντας νέους στόχους εξέλιξης. Κάνοντας το “come back” στη εγχώρια ύδατα, το Bobber 300 ξεχωρίζει με το “Old School” ντύσιμο του, καθώς και με τα έντονα στοιχεία των ισχυρών φρένων που φέρει. Η εξάτμιση 2-1 που εμφανίζεται στα δεξιά της μοτοσικλέτας δένει αισθητικά αρμονικά με τη πολυάκτινη ζάντα που αντικατοπτρίζεται όπισθεν της. Το αυτοκόλλητο “60 Aquila” τονίζει από πού είναι εμπνευσμένη η minimal Bobber της Hyosung.