Hyosung Bobber 300: Old School με V2 κινητήρα
Hyosung Bobber 300: Old School με V2 κινητήρα
Hyosung Bobber 300: Old School με V2 κινητήρα
  • Hyosung Bobber 300: Old School με V2 κινητήρα
  • Hyosung Bobber 300: Old School με V2 κινητήρα
  • Hyosung Bobber 300: Old School με V2 κινητήρα

Hyosung Bobber 300: Old School με V2 κινητήρα

V2 κινητήρας 296cc.
Σχεδίαση από τη χρυσή εποχή των Bobber.
Αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης και καλή απόδοση φρένων.
Τεχνολογία από την Κορέα με δυνατές συνεργασίες.

V2 κινητήρας 296cc

Το Hyosung Bobber GV 300 είναι εξοπλισμένο με DOHC υγρόψυκτο, V2 μοιρών κινητήρα χωρητικότητας 296cc, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και αποδίδει 29.4 ίππους στις 8.500σαλ. ενώ η κίνηση περνά μέσω κιβωτίου 6 σχέσεων και καταλήγει στον πίσω τροχό με αλυσίδα. Παρά την γενική τάση της εποχής για εν σειρά κινητήρες, η Κορεάτικη Hyosung επιμένει στη διάταξη V, κρατώντας ένα ακόμα στοιχείο αυθεντικότητας της χρυσής εποχής των Bobber. Όσον αφορά την επιτάχυνση, οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι το Bobber 300 χρειάζεται 2,63” για να φτάσει τα 50 χλμ./ώρα, ενώ για τα 100 χλμ. χρειάστηκαν 9”.
 

Σχεδίαση από τη χρυσή εποχή των Bobber

H Hyosung διάβασε γράμμα προς γράμμα το εγχειρίδιο των Bobber μοτοσυκλετών των δεκαετιών του `60 και του `70 και εφάρμοσε αυτές τις γραμμές ακριβώς πάνω στο Bobber 300. Από τον στρογγυλό προβολέα μπροστά, τις φυσούνες στα καλάμια, το εκπληκτικό ντεπόζιτο σε σχήμα δάκρυ και το μικρό κενό ανάμεσα σε αυτό και στη σέλα, όλα αποδεικνύουν το πόσο πιστή στην αυθεντική εικόνα προσπάθησε να είναι η Hyosung. Το μόνο σημείο που η σχεδίαση ξεφεύγει λίγο είναι η σέλα, η οποία, ορθώς, προσανατολίστηκε περισσότερο προς την άνεση παρά προς το στιλ. Το πίσω φτερό και αυτό κόβεται νωρίς, με το λιτό, πίσω φωτιστικό σώμα να ολοκληρώνει την εικόνα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης και καλή απόδοση φρένων

Στον τομέα των αναρτήσεων, το Bobber 300 εξοπλίζεται με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαδρομής 136mm μπροστά, ενώ τα διπλά αμορτισέρ πίσω (διαδρομή 67mm) έχουν δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης.
Το σταμάτημα της μοτοσυκλέτας αναλαμβάνει ένας δίσκος 270mm με τετραπίστονη δαγκάνα μπροστά και ένας δίσκος 250mm με διπίστονη δαγκάνα πίσω, με την Bosch να προμηθεύει το ABS. Η απόδοσή τους είναι αρκετά καλή, καθώς σύμφωνα με τις μετρήσεις μας χρειάστηκαν 42,12 μέτρα για να ακινητοποιηθεί το Bobber από τα 100 χλμ./ώρα.
 

Τεχνολογία από την Κορέα με δυνατές συνεργασίες

Η Hyosung μπορεί να έχει ακόμα πιο «διακριτική» παρουσία στη χώρα μας, αλλά μετράει ήδη 44 χρόνια ιστορίας, είναι μέλος του ομίλου KR Motors, ενώ έχει αποτελέσει και στρατηγικό συνεργάτη της Suzuki, της οποία κατασκεύαζε τις μοτοσυκλέτες για την Κορεάτικη αγορά. Μάλιστα δεν σταμάτησε εκεί, καθώς ίδρυσε δικό της τμήμα R&D (Έρευνα και Ανάπτυξη) στο Hamamatsu της Ιαπωνίας (εκεί που βρίσκονται τα κεντρικά της Suzuki). Επίσης, από το 2020 η Hyosung έχει συνάψει συμφωνία με την Hyundai Motor Group και την LG Corporation, δείχνοντας την θέλησή της να αναπτυχθεί περαιτέρω και να εξελιχθεί.
Επί του παρόντος στη χώρα μας έρχονται τα Bobber 125/300, με την τιμή τους να διαμορφώνεται στα 3.999 ευρώ και 4.999 ευρώ αντίστοιχα.