Εργονομία - Aνεση
Εργονομία - Aνεση
Εργονομία - Aνεση
Εργονομία - Aνεση
Εργονομία - Aνεση
  • Εργονομία - Aνεση
  • Εργονομία - Aνεση
  • Εργονομία - Aνεση
  • Εργονομία - Aνεση
  • Εργονομία - Aνεση

Εργονομία - Aνεση

Όσο σπορ χαρακτήρα και αν διαθέτει, μια μοτοσυκλέτα Streetfigter οφείλει να είναι κατάλληλη για το δρόμο και αυτό σημαίνει ότι μια ακραία θέση οδήγησης δεν θα ήταν ιδιαίτερα ευπρόσδεκτη. Έτσι και το νέο Super Duke κρατάει τις ισορροπίες, προσφέροντας μια αρκετά επιθετική στάση σώματος για γρήγορη οδήγηση χωρίς όμως να κουράζει ακόμη και σε καθημερινή χρήση, αφού το εργονομικό τρίγωνο είναι ένα πετυχημένο μίγμα από supermotard και supersport μοτοσυκλέτα. Η σέλα στα 835χιλ από το έδαφος είναι αρκετά άνετη για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ το φαρδύ τιμόνι βρίσκεται εκεί που πρέπει (ρυθμίζεται σε 4 θέσεις με εύρος 21χιλ) φροντίζοντας για τον απόλυτο έλεγχο σε όλες τις συνθήκες ανεξάρτητα το στυλ οδήγησής σου, στοιχεία που είναι σημαντικά εάν θέλεις να χαίρεσαι τη μοτοσυκλέτα σου όλες τις ώρες της ημέρας. Ρυθμιζόμενα επίσης είναι και τα μαρσπιέ σε δύο θέσεις, όπως και ο λεβιές ταχυτήτων που μετατρέπεται εύκολα για ανάποδες αλλαγές (1η πάνω) σε περιβάλλον πίστας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »




Το νέο Super Duke εφοδιάζεται πλέον με πιο καλαίσθητους διακόπτες για την πλοήγηση στο ανασχεδιασμένο μενού της νέας TFT οθόνης 5”, η οποία και πάλι εντυπωσιάζει με την ευκρίνεια και τα χρώματα της, ειδικά τις βραδινές ώρες που το φόντο γίνεται πορτοκαλί, θυμίζοντάς σου ότι οδηγείς KTM. Όσον αφορά στο μενού, αυτό είναι ακόμη πιο εύχρηστο χωρίς να απαιτεί να ξοδέψεις ώρες στο manual για να το μάθεις. Εκτός όμως από τους τυπικούς διακόπτες, στην αριστερή πλευρά συναντάμε αυτόν για το cruise control (διαθέσιμο από τα 40 έως τα 200χλμ/ ωρα). Φυσικά παραμένει η δυνατότητα για σύνδεση με το κινητό μέσω της εφαρμογής KTM My Ride που μεταξύ άλλων απεικονίζει τις οδηγίες GPS στροφή-στροφή στην οθόνη, αλλά και το σύστημα keyless που συμβάλλει με τον τρόπο του στον τομέα της πρακτικότητας.
 

Σελίδα 1KTM 1290 Super Duke R Evo - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Εργονομία - Aνεση
Σελίδα 4Κινητήρας - Ηλεκτρονικά - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά