Πλαίσιο - Αναρτήσεις  - Φρένα

    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

    Η έκδοση Evo εξοπλίζεται με τη 2η γενιά ημιενεργητικών αναρτήσεων της WP, οι οποίες διαθέτουν ηλεκτρονικά ελεγχόμενες μαγνητικές βαλβίδες που μεταβάλλουν συνεχώς την απόσβεση, παρέχοντας ένα μεγάλο εύρος ρυθμίσεων για χρήση από δρόμο έως και την πίστα. Τρεις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις διατίθενται στο στάνταρ εξοπλισμό, Comfort, Street και Sport, με την προφόρτιση του πίσω ελατηρίου να έχει τη δυνατότητα ρύθμισης κατά 20 mm. Το προαιρετικό πακέτο Suspension Pro προσφέρει τρεις ακόμα ρυθμίσεις:

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

    • Track – Σκληρότερες ρυθμίσεις, εξελιγμένες από τους αναβάτες δοκιμών της KTM και ιδανικές για χρήση σε γρήγορες πίστες.
    • Advanced – Επιτρέπει στον αναβάτη να ρυθμίζει τις αποσβέσεις του πιρουνιού και του αμορτισέρ σε μια κλίμακα από το 1 έως το 8. Απευθύνεται σε όσους θέλουν αν κάνουν μικρορυθμίσεις, ώστε να φέρουν τις αναρτήσεις στα μέτρα τους.
    • Auto – Προσαρμόζει αυτόματα τη λειτουργία των αναρτήσεων στο οδηγικό στιλ του αναβάτη και στις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης, κάνοντάς τες πιο μαλακές για βόλτες μέσα στην πόλη και πιο σκληρές όταν ο ρυθμός ανέβει σε κάποια στριφτερή διαδρομή.
    Επίσης, κάθε mode λειτουργίας της ανάρτησης προσφέρει και αυτόματη ρύθμιση της προφόρτισης σε τρεις επιλογές: low, standard και high προσαρμόζοντας τη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας ανάλογα με το βάρος και τις προτιμήσεις του αναβάτη. Επίσης υπάρχει σύστημα anti-dive που μπορεί να απενεργοποιηθεί και το οποίο περιορίζει το βύθισμα του πιρουνιού σε απότομο φρενάρισμα. Η αύξηση του βάρους εξαιτίας της ημιενεργητικής ανάρτησης είναι ελάχιστη μόλις 2 κιλά, σταματώντας τη ζυγαριά στα 198 κιλά πλήρες υγρών.



    Το πλαίσιο είναι ελαφρύτερο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο και παρουσιάζει 3 φορές μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία, ενώ χρησιμοποιεί τον κινητήρα σαν ενεργό μέλος του, κάτι που συμβάλλει και στο χαμηλό κέντρο βάρους. Το μονόμπρατσο ψαλίδι είναι κατά 15% πιο άκαμπτο και εδράζεται 5χιλ ψηλότερα. Νέο και ελαφρύτερο είναι και το υποπλαίσιο, το οποίο χωρίζεται σε δύο τμήματα, αφού μόνο το μπροστά μέρος κατασκευάζεται από αλουμίνιο. Το πίσω κομμάτι αποτελείται από συνθετικά υλικά χωρίς έτσι να χρειάζονται επιπλέον πλαστικά για να το καλύψουν, ενώ η σέλα του συνεπιβάτη, το πίσω φανάρι και η βάση της πινακίδας συνδέονται απευθείας πάνω σε αυτό. Η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας άλλαξε ελαφρώς με μεγαλύτερο offset κατά 3χιλ, ενώ νέες είναι και οι αλουμινένιες τιμονόπλακες εξοικονομώντας επιπλέον βάρος από το σύνολο. Κορυφαίες λύσεις συναντάμε και στα φρένα με τις τετραπίστονες δαγκάνες Stylema της Brembo και δίσκους 320 χιλ μπροστά και ένα δίσκο 240 χιλ με διπίστονη δαγκάνα πίσω. Το cornering ABS 9.1MP της Bosch, μπορεί να απενεργοποιηθεί για τον πίσω τροχό στην επιλογή Supermoto Mode επιτρέποντας τα γλιστρήματα αλλά και τα endo, ενώ το extra σύστημα MSR βοηθάει στο φρενάρισμα ρυθμίζοντας το φρένο του κινητήρα. Οι ελαφριές σφυρήλατες ζάντες 5 ακτίνων συνδυάζουν χαμηλότερη μη αναρτώμενη μάζα και μεγαλύτερη αντοχή και τυλίγονται από τα S22 της Bridgestone που προορίζονται για χρήση στο δρόμο αλλά και στην πίστα.
     

    Σελίδα 1KTM 1290 Super Duke R Evo - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Εργονομία - Aνεση
    Σελίδα 4Κινητήρας - Ηλεκτρονικά - Επιδόσεις
    Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά